مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


دربی پر تنشی خواهد بود ...


    واران: "در مورد قرار دادن او در ترکیب اصلی فکر کرده ام چرا که خوب بازی می کند، اما فردا در مورد ترکیب تیم تصمیم خواهم گرفت. برای این مسابقه بهترین ترکیبم را راهی میدان خواهم کرد. همه بازیکنان در دسترس هستند و همگی شرایط بازی کردن را دارند."

    درگیری و بد اخلاقی در دربی ها: "فکر می کنم بازی پر تنشی خواهد بود، دربی ها همیشه همینطور اند، اما فکر نمی کنم که بازی زشتی باشد. من انتظار یک بازی سخت را دارم. ما سعی خواهیم کرد با استایل مخصوص خود در این دیدار پیروز شویم، اما برای شکست دادن اتلتیکو باید تا جایی که می توانید خوب کار کنید."

    سیمئونه رئال مادرید را مدعی قلمداد کرده است: "طبیعی است که در آستانه چنین دیداری احساس فشار کنید – دیداری میان دو تیم که هر دو برای قهرمانی در لیگ می جنگند؛ دو تیم بزرگ. باید بدانید که چگونه این فشار را کنترل کنید. با گفتن اینکه ما مدعی هستیم یا نه... ما 3 امتیاز پیش هستیم و بنابراین، از یک طرف مدعی هستیم، اما اتلتیکو هم از امتیاز میزبانی برخوردار است. همه ما می دانیم که هواداران آنها در کالدرون چگونه از تیمشان حمایت می کنند."

    شانس فتح سه گانه: "ما در مورد آن فکر نمی کنیم. هنوز بازی های زیادی پیش رو داریم و پیروزی در تمام بازی ها سخت است. ما باید متمرکز باشیم و بازی به بازی پیش برویم. فکر کردن به پیروزی خوب است اما بازی به بازی."

    پیروزی در کالدرون: "ما باید در خط حمله و دفاع بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم. باید با شجاعت و شخصیت بازی کنیم. برای پیروزی، باید در تمام زمینه ها بهتر از اتلتیکو کار کنیم."

    آربلوا: "وقتی که بازی می کند تمرکز خود را نشان می دهد و در وضعیت خوبی است. او مراقب خط دفاعی ما بوده است و هیچ مشکلی ندارد. اگر او به همین ترتیب ادامه دهد، فکر می کنم شانس خوبی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت."

    پیروزی رئال مادرید در دیدار فردا شب به منزله خروج اتلتیکو از کورس قهرمانی خواهد بود؟ "فصل بسیار طولانی است. این یک بازی بسیار مهم است – ما این شانس را داریم که اختلاف خود با اتلتیکو را به 6 امتیاز برسانیم اما در حال حاضر هیچ چیز تعیین کننده نیست."

    ژابی آلونسو: "او کیفیت و هوش لازم برای بازی کردن در هر سیستمی را دارد. من با 3 هافبک مرکزی بازی می کنم اما مهاجمان هم به سختی کار می کنند. کریستیانو، بیل و بنزما گلزنی می کنند اما همچنین برای ما توپ گیری هم می کنند و شما باید این را در نظر بگیرید. حالا ژابی در پست خود احساس راحتی بیشتری دارد چرا که دیگران هم به او کمک می کنند."

    سیمئونه: "او فوق العاده کار می کند. اتلتیکو در چند سال اخیر به لطف این مربی عناوین قهرمانی زیادی کسب کرده است. آنها در استایل بازی خود هویت روشنی دارند و دارای شخصیت هستند – شما تمام نشانه های سیمئونه را در این تیم می بینید."

    بیل: "او از لحاظ ذهنی و فیزیکی در حال پیشرفت است و شما واقعاً می توانید این را در زمین ببینید. او در مقابل الچه گل فوق العاده ای به ثمر رساند و در مقابل شالکه هم خوب بازی کرد. اعتماد به نفس او در حال بالا رفتن است و به خوبی با سایر اعضای تیم هماهنگ می شود."

    فرمول سرّی: "هیچ رازی وجود ندارد. من یک ترکیب کاملاً حرفه ای دارم که اهمیت سخت کوشی را می دانند و خوب کار می کنند. ما برای دست یابی به این امر زمان کافی را داشته ایم. با این حال، ما باید در فوتبال مراقب باشیم، همه چیز می تواند به یکباره تغییر کند. برای حفظ این روند باید فداکاری کنیم."

    روند نتیجه گیری رئال مادرید در ویسنته کالدرون: "فکر نمی کنم در چنین دیدارهایی آمار و ارقام تأثیر گذار باشد. مادرید برای مدتی طولانی در آلمان پیروز نشده بود اما چند شب پیش ما در آنجا پیروز شدیم. برای من، آمار و ارقام معنایی ندارد. ما در دیدارهای قبلی خود خوب بازی کرده ایم اما این یک بازی متفاوت است و آمار و ارقام در دربی فردا تأثیری نخواهد داشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 12:52 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3678
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6683
بازدید ماه : 6595
بازدید کل : 411341
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1