صحبتهای کالدرون درباره رونالدو و منچستر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


رونالدو می تواند به منچستر یونایتد بازگردد ...


 

    به گزارش بخش بین المللی گل، رئیس سابق رئال مادرید، کالدرون باور دارد کریستیانو رونالدو می تواند به منچستر یونایتد باز گردد. این بازیکن پرتغالی  بین سال ها  2003 تا 2009 در اولدترافورد توپ زد و سرانجام در سال 2009 با مبلغ خیره کننده 80 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست؛ رونالدو این فصل برای رئال مادرید 41 بار گل زنی کرده است و تابستان گذشته به صورت جدی صحبت از بازگشت او به منچستر یونایتد بود. بازگشتی که با تمدید قرارداد رونالدو با رئال مادرید خاتمه یافت. 

    اما رومن کالدرون در مصاحبه اخیر خود به تاک اسپورت گفت: "شما هیچ گاه نخواهید دانست؛ من زمانی که او را به مادرید آوردم می دانستم منچستر مانند خانه اوست. او در آن جا از بودن در کنار هواداران و باشگاه بسیار خوشحال بود؛ او سر آلکس فرگوسن را مانند پدر خود می داند و همه چیز برای او در منچستر مهیا بود. اما او می خواست به مادرید بیاید و برای رئال به میدان برود، اما شما هیچ چیز را نمی دانید. ممکن است او بخواهد در پایان زندگی ورزشی اش به انگلستان و منچستر یونایتد باز گردد.  او هر روز برای داشتن روز بهتری از خواب بر می خیزد؛ این عاملی است که او شکست ناپذیر است. هیچ بازیکنی را مانند او ندیدم."

    رئال مادرید هم اکنون با 3 امتیاز بیشتر از همشهری خود، اتلتیکو در صدر جدول قرار دارد و برای جدال با بارسلونا  آماده می شود. کالدرون در این باره گفت: "برای من کاملا مشخص است که رئال مادرید از بارسلونا بهتر است؛ اختلاف 4 امتیازی بسیار خوب است؛ در حقیقت اگر رئال مادرید در ال کلاسیکو پیروز شود قهرمانی برای بارسلونا سخت می شود. اتلتیکو را نیز فراموش نکنید؛ آن ها هم چنان در کورس قهرمانی هستند. هافبک های بارسلونا امسال ضعیف تر شده اند. نمی دانم چرا ولی سبک بازی آن ها فرق کرده است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 2 فروردين 1393برچسب:, ] [ 18:3 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7507
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10512
بازدید ماه : 10424
بازدید کل : 415170
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1