مصاحبه کارلو آنچلوتی بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


تک تک بازی های پیش رو سرنوشت ساز هستند ...


 

    به گزارش AS، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست 4 - 3 شاگردانش برابر بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی اذعان کرد که کنترل مسابقه در دستان مادریدی ها بوده است.

    سه پنالتی: "هنوز با بازیکنان در مورد پنالتی ها صحبت نکرده ام. پس اظهار نظری نیز نمی کنم."

    سخت تر شدن لالیگا: "ما باید تا آخرین مسابقه لالیگا عملکرد درخشانی داشته باشیم. ما امشب بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم و طبیعی است که از نتیجه نهایی خوشحال نیستیم اما نکته کلیدی این است که واکنش خوبی به این شکست داشته باشیم."

    شرایط مسابقه: "خیلی خوب بازی کردیم و کنترل بازی در دست ما بود. ما در این  مسابقه اشتباهات کوچکی داشتیم که باعث از دست رفتن پیروزی مان شد. ما در دو مسابقه رفت برابر بارسلونا و اتلتیکو مادرید سزاوار شکست بودیم، اما امشب شرایط کاملا متفاوت بود. ما نسبت به دیدار رفت پیشرفت قابل ملاحظه ای کردیم و 31 مسابقه بدون شکست را پشت سر گذاشتیم و توانستیم که در ماه های اخیر کیفیت بالایمان را به همگان نشان دهیم. با این وجود کاری که از حالا باید بکنیم این است که این مسابقه را فراموش کنیم و به فکر دیدار چهارشنبه شب باشیم."

    درخشش مسی و اینیستا: "مسی بازیکن بزرگی است که توانست سه گل به ثمر برساند. ما در مجموع بازی در مهار او خوب عمل کردیم. اما اشتباهاتی نیز داشتیم که در نهایت نتیجه اش را دیدیم."

    خط میانی بارسلونا:  "ما با استفاده از دی ماریا حرکات دنی آلوز ار جناح راست را مهار کردیم و این نکته حیاتی برای کنترل خط میانی بارسا بود. طبیعی بود که آنها مالکیت بیشتری بر بازی داشته باشد اما نکته مهم ما چلوگیری از حرکات آنها در عمق زمین بود."

    آنخل دی ماریا: "او در پستش در زمین راحت و آزاد بود و وقتی کریستیانو به مرکز خط حمله می رفت فضای خوبی برای حرکتش پیدا می کرد و توانست که تاثیرش را هم بر بازی بگذارد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:31 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9196
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12201
بازدید ماه : 12113
بازدید کل : 416859
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1