صحبت های بوتراگوئنو و راموس بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

بوتراگوئنو

 

    بوتراگوئنو در گفتگو با شبکه های اسپانیایی گفت: "حالا ما باید بلند شویم و به جنگیدن ادامه دهیم. 3 روز بعد یک بازی بسیار مهم مقابل سویا خواهیم داشت. ما با تیم قدرتمندی روبرو شدیم و می دانستیم که بازی طولانی خواهد بود و احتمالاً گل های زیادی خواهد داشت. تا قبل از کارت قرمز راموس، بازی با جدیت دنبال می شد و نبرد سختی وجود داشت. وضعیت بد نیست. بدیهی است که پیروزی نتیجه خیلی بهتری بود؛ اما حالا باید شجاعت خود را نشان دهیم. ما باید مقابل سویا پیروز شویم. چالش سختی خواهد بود."

    بوتراگوئنو اذعان کرد که جدا از حس وفاداری به باشگاه، این بازی نبرد ویژه ای میان دو رقیب بود. او افزود: "نیمه اول برای هر فوتبال دوستی فوق العاده بود، با دو سبک مختلف. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم."

 


 

راموس

 

    به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، سرجیو راموس مدافع و کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید که با دریافت 19امین کارت قرمزش با پیراهن رئال مادرید، زمینه ساز شکست این تیم در دیدار برابر بارسلونا شد. در صحبت هایی به انتقاد از عملکرد املیانو ماینکو داور این مسابقه پرداخت.

    "چه بگویم. صحبت کردن درباره اتفاقات مسابقه دیگر دردی را دوا نمی کند. همگان دیدند که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد. من حتی نیمار را لمس هم نکردم. ما می توانستیم در این مسابقه به همه چیز برسیم اما در نهایت به هیچ چیز نرسیدیم. چیز هایی وحود دارد که نمی شود بر علیه اش مبارزه کرد. من باز هم می گویم که در آن صحنه من از حرکت ایستادم زیرا تساوی 3 -3 را به پنالتی - اخراج ترجیح می دادم اما خب داور تصمیمش را گرفت. تنها از این خوشحالم که حداقل تا پایان فصل، دیگر ماینکو را نخواهم دید."

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت23:14---4 فروردين 1393
باختیم...ولی مهم نیست...کریسم همیـــــــــــــــــشه پیروزه..
پاسخ: فینال جام حذفی نشونشون میدیمــــ !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:34 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7829
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10834
بازدید ماه : 10746
بازدید کل : 415492
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1