مصاحبه رونالدو درباره نا عدالتی ها ...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


 برخی نمی خواهند مادرید قهرمان شود ...


 

    کریستیانو رونالدو در میکسد زون ورزشگاه برنابئو با لحنی تند در مورد اوندیانو ماینکو، داور دیدار ال کلاسیکو صحبت کرد و در مورد عملکرد داوری به دست های پنهان پشت پرده اشاره کرد.

    اتهام: "بسیاری از مسائل دست به دست هم داد. شاید برخی افراد نمی خواهند ما قهرمان لیگ شویم. درک می کنم که آنها به دنبال چه چیزی هستند و تصمیمات داور را هم درک می کنم. من 5 سال است که اینجا هستم و تنها بازی کردن در داخل زمین کافی نبوده است، باید خارج از آن نیز فعال باشید!"

    داوری: "از وقتی من به اینجا آمده ام، رئال مادرید هرگز از داوری سود نبرده است. هر سال همان موضوع تکرار می شود. این باعث تعجب من می شود که آیا بازی کردن در داخل زمین کافی نیست؟"

    ایمان به مادرید: "ما تنها در یک مسابقه شکست خورده ایم و یک امتیاز هم بیشتر از آنها [بارسلونا] داریم. از نظر من تیم خیلی خوب است."

    دست های پنهان: "رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست و این حسادت زیادی ایجاد می کند و افراد زیادی هستند که نمی خواهند پیروزی مادرید را ببینند. شاید این افراد می دانستند که اگر بارسلونا شکست بخورد از کورس قهرمانی خارج خواهد شد، و آنها می خواستند تا این اتفاق نیافتد. اگر آنها شکست می خوردند، می مردند و به خاک سپرده می شدند! من ناراحتم، چرا که بد شانس بودیم. زندگی ادامه دارد."

    اوندیانو ماینکو: "او اشتباهات زیادی می کند. در یک مسابقه بزرگ این چنینی باید از داوری استفاده شود که به اندازه کافی خوب باشد. داور عصبی بود. اشتباهات زیادی داشت. باید کس دیگری قضاوت می کرد. او به اندازه کافی خوب نیست."

    و پنالتی روی شما؟ "شاید بیرون از محوطه بود، اما پنالتی نیمار و پنالتی که در کمپ نو گرفته نشد نیز قضاوت همین داور بود...."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 4 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2524
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 5529
بازدید ماه : 5441
بازدید کل : 410187
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1