مصاحبه آنچلوتی بعد از باخت مقابل سویا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


قهرمانی غیرممکن نیست، باید باور داشته باشیم ...


 

    سرمربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت: "فکر نمی کنم شکست روی ما تأثیری گذاشته باشد. قبلاً همه چیز خوب پیش می رفت و حالا به اینجا رسیده ایم. حالا ما باید با شخصیت و هویت خود سریعاً واکنش نشان دهیم. لیگ پیچیده تر شد و تمام بازی ها مهم خواهد بود. فکر نمی کنم شایسته شکست بوده باشیم. از یک طرف هم می توان ما را شایسته شکست قلمداد کرد، چرا که به خوبی برای ضد حملات سویا آماده نشدیم و آنها از این راه گل دوم خود را به ثمر رساندند. کنترل بازی در اختیار ما بود و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. سپس وقتی ما به تعادل بیشتری نیاز داشتیم، آنها دو گل مشابه به ثمر رساندند. آلونسو مقصر نیست، او کنترل توپ را از دست داد اما ما باید پشت او را پوشش می دادیم که ندادیم. هر دو گل به همین ترتیب از راه رسید."

    او در مورد ناراحتی کریستیانو رونالدو بعد از اینکه ضربه ایستگاهی دقایق پایانی توسط بیل به بیرون زده شد، گفت: "او ناراحت شده بود چرا که بازی را می باختیم، همین. حالا لالیگا پیچیده تر شده است چرا که ما عقب هستیم. پیچیده تر شد اما غیر ممکن نه."

    بازی مقابل تیم های بزرگ: "مشکلی نیست. تیم در مقابل تیم های کوچک تر هم شکست خورده است. لالیگا پیچیده تر شده است و با وجود تیم های قدرتمند هر مسابقه سخت است. ما باید به خودمان فکر کنیم. ما دو بازی را واگذار کردیم اما باید باور داشته باشیم که می توانیم قهرمان شویم. ما عقب هستیم اما باید باور کنیم که همه چیز ممکن است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:, ] [ 23:10 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7402
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10407
بازدید ماه : 10319
بازدید کل : 415065
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1