آیا زمان بازگشت کاسیاس فرا نرسیده است؟!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


هم طرفداران و هم رسانه ها این سؤال را دارند که آیا زمان بازگشت ایکر کاسیاس به چارچوب دروازه فرا نرسیده است؟


 

    بعد از شکست مقابل سویا، آمارگیر سایت AS اعلام کرده است که از 9 شوتی که در دیدار مقابل بارسلونا و سویا به سمت دروازه رئال مادرید آمده است (چارچوب)، 6 بار توپ وارد دروازه شده است و یک ضربه نیز به تیر دروازه برخورد کرده است (در صورت احتساب تیر به عنوان بخشی از چارچوب). این یعنی دیگو لوپز در دو مسابقه تنها 2 سیو داشته است که میزان موفقیت او تنها 22% می شود.

    بگوییم که در دیدار مقابل بارسلونا 2 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و هر دو ضربه به خوبی توسط مسی زده شد. از دو گل دیگر، ضربه اینیستا عملاً مهار ناپذیر بود؛ تنها گلی که دیگو لوپز می توانست بهتر عمل کند، گل اول مسی بود، هرچند ممکن است دروازه بان از اینکه مدافعان به راحتی اجازه عبور مسی را دادند شگفت زده شده باشد. به نظر می رسد بیشترین شک و تردید ها به عملکرد او، مربوط به دیدار مقابل سویا است. او در صحنه گل اول سویا موفق به بیرون آمدن از دروازه و جلوگیری از گل اول باکا نشد، و روی گل دوم هم احتمالاض می توانست بهتر از آن واکنش نشان دهد.

    در یک نظر سنجی اینترنتی که توسط AS.com انجام شده است، 85% از رأی دهندگان احساس می کنند که وظایف کاسیاس در لیگ باید بیشتر از دیگو لوپز باشد. بیشتر از 28,000 نفر به ایکر کاسیاس رأی داده اند و این در مقایسه با 4,700 نفری که رأی به ادامه حضور لوپز در لیگ داده اند، تعداد قابل توجهی است. در ماه آگوست که نظر سنجی مشابهی صورت گرفته بود، آمار بسیار نزدیک تر از این بود و تنها 59% حضور ایکر کاسیاس در لیگ را ترجیح می دادند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:2 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8331
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11336
بازدید ماه : 11248
بازدید کل : 415994
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1