مصاحبه مفصل آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

 


سال گذشته تیم برای قهرمانی در لیگ نمی جنگید ...


 

    کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار مقابل رایو وایکانو در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخ دو سؤال حساس در مورد مسئله دروازه بانی تیم بعد از دو شکست متوالی و وضعیت جسمانی کریستیانو رونالدو را داد.

    موضوع وضعیت جسمانی کریستیانو رونالدو چیست؟ "او مصدومیت کوچکی داشت، اما چیزی نیست. او مثل همیشه تمرین کرد و مورد مداوا قرار می گیرد. او طبق معمول، فردا هم بازی خواهد کرد. او امروز به مانند همیشه تمرین کرد و هیچ مشکلی وجود ندارد."

    آیا اصلاًً به فکر استراحت دادن به او هستید؟ "ما در این مورد فکر کرده ایم، اما در حال حاضر او به استراحت نیاز ندارد. این مشکلی است که او خیلی خوب با آن کنار می آید. او مطمئن است. اگر همه چیز خوب پیش برود، طبیعتاً به او استراحت خواهیم داد. همه ما آرام هستیم. این مشکل کوچکی است که به زودی حل خواهد شد."

    آیا فکر بازی دادن به ایکر در لیگ به ذهنتان خطور کرده است؟ "ما قبلاً در مورد این موضوع صحبت کرده ایم و نیازی نیست تا دوباره تکرارش کنیم. من گفته ام که تغییرات تنها در صورت بروز مشکل، انجام خواهد شد. دیگو لوپز خوب بازی می کند، درست مثل ایکر. شنبه دیگو بازی خواهد کرد و در چمپیونزلیگ، ایکر."

    آیا به نظر شما هم عملکرد ژابی اخیراً افت کرده است؟ "ژابی در دو دیدار گذشته عالی نبوده است، اما او بازیکن بسیار مهمی است. او راحت است. شاید او اشتباهاتی داشته باشد، اما تکرار می کنم، او یک بازیکن مهم است. وقتی ببینیم او نیاز به استراحت دارد، این کار را خواهیم کرد. دو شکست اخیر به دلیل مشکلات فیزیکی نبود."

    رایو را چگونه می بینید؟ "رایو خوب بازی می کند. تیم های کوچک تر سعی می کنند خوب بازی کنند. این به ارزش لیگ اسپانیا می افزاید."

    آیا تغییراتی انجام خواهید داد؟ "امروز مودریچ مشکلی داشت و شب گذشته هم تب کرده بود. ما بعد از آگاهی کامل از وضعیت او تصمیم خواهیم گرفت."

    وقتی شما بازیکن بودید، آیا همان لحظه ای که بیل برای تعویض کفشش انتخاب کرد را انتخاب می کردید؟ "او مشکلی داشت. در مورد اینکه آیا زمان درستی بود یا نه، نمی دانم. وضعیت کفش های او مناسب نبود و او باید عوضش می کرد."

    ژابی آلونسو گفت که مشکلات دفاعی وجود دارد... "این واضح است. 6 گل در 2 بازی. این اتفاق برای ما زیاد سابقه نداشته است. ما در رقابت های لیگ اشتباهات کوچکی کردیم و تاوان سنگینی برای آنها پرداختیم."

    بهترین ضربه ایستگاهی زن تیم کیست؟ "ضربه ایستگاهی زن اول تیم کریستیانو است و بعد از او بیل. وقتی بیل ضربه ای می زند به این معنی است که کریستیانو مشکلی با آن ندارد."

    قهرمانی با 100 امتیاز در لیگ امکان ناپذیر است. چند امتیاز برای قهرمانی کافی خواهد بود؟ "نمی دانم چند امتیاز. تکلیف لیگ در آخرین مسابقه مشخص خواهد شد. ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد. مطمئنم امتیازاتمان بیشتر از 90 خواهد بود."

    آیا رایو فوتبال بهتری نسبت به رئال مادرید ارائه می کند؟ "(می خندد) هر تیم سبک بازی مخصوص خود را دارد. من خیلی از رایو خوشم می آید. من سبک بازی تیم پاکو را دوست دارم چرا که هویت روشنی دارد. من همچنین فکر می کنم که مادرید هم هویت مشخصی در بازی خود دارد. رایو تیمی است که با جدیت و با سبکی بسیار خوب بازی می کند."

    آیا انتقادات از دیگو لوپز باعث تعجب شما شده است؟ "نه. این موضوعی است که خارج از باشگاه در موردش صحبت می شود و در داخل خانه از این صحبت ها نیست."

    مورینیو گفته است که انتظار بیشتری از مادرید داشت. چه برداشتی از این حرف می کنید؟ "این یک عقیده است. در این فصل مادرید برای لیگ می جنگد، کاری که فصل گذشته آنها انجام نمی دادند."

    در حال حاضر وضعیت بیل در تیم چگونه است؟ "مشکل بیل و تیم یکسان است. او در وضعیت جسمانی خوبی قرار دارد و ما فقط باید سطح تیمی مان را بهبود ببخشیم."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:33 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5086
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8091
بازدید ماه : 8003
بازدید کل : 412749
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1