مصاحبه آنچلوتی بعد از باخت مقابل سویا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو انسان بزرگی است ...


    به نقل از Football-Espana، بازی  دو تیم یادآور بازی های جذاب دو تیم در فصل گذشته خواهد بود. 2 تیم فصل قبل 4 بار به مصاف هم رفتند و این دورتموند بود که با برتری در بازی نیمه نهایی به فینال این رقابت ها راه یافت. با این وجود یورگن کلوپ شانس رئال مادرید را برای صعود از این مرحله بالاتر می داند.

    یورگن کلوپ در مصاحبه با مارکا گفت: "شانس رئال بیشتر است. با توجه به بودجه و لیست مصدومان تیم در این فصل، ما بیشتر شبیه آدم های فلک زده هستیم. آن ها بازیکن های خوبی مثل گرث بیل و ایسکو را خریده اند. در همه نقاط قوی تر شده اند و تبدیل به تیمی کامل تر شده اند."

    کلوپ اذعان کرد که در بازی برگشت نیمه نهایی فصل قبل در برنابئو، یکی از پراسترس ترین بازی های دوران مربیگری خود را تجربه کرده است. "در 10 دقیقه پایانی آن بازی احساسات و هیجان به اوج خود رسیده بود. چه استرسی! ما می دانستیم که در برنابئو چه چیزی انتظار ما را می کشد و تا زمانی که سوت پایان بازی زده نشده ما نفهمیدیم که به فینال راه یافته ایم. من همیشه آن شب را به یاد خواهم داشت. سوت پایان بازی لحظه ای خاص و منحصر به فرد بود. حضور در چنین بازی هایی همیشه خوب است. این لحظات بسیار خاص هستند، بخصوص زمانی که شما در این مرحله حضور دارید."

    کلوپ می گوید اینکه شانس رئال بیشتر است باعث دلسردی آن ها نمی شود و این برتری رئال مانع از عدم تلاش آن ها نخواهد شد. "من همیشه می گویم لازم نیست بهترین تیم جهان باشیم، ما فقط نیاز داریم در چنین بازی هایی بهترین تیم های جهان را شکست دهیم. دورتموند می تواند بهترین ها را شکست دهد. ما می خواهیم از شانس خود استفاده کنیم و با رئال رقابت کنیم."

    کلوپ درباره رونالدو گفت: "کریستیانو کلاس بازی مختص به خود را دارد و فکر می کنم او یک انسان خوب و بلندپرواز است. به عنوان یک بازیکن او فوق العاده است، من او را با کسی مقایسه نمی کنم، این کار روزنامه نگاران است."

    کلوپ در جواب مارکا درباره احتمال مربیگری او در مادرید و اینکه او سرمربی محبوب هوادران رئال مادرید است گفت: "واقعا؟ اگر واقعیت داشته باشد من بسیار خوشحال خواهم شد. بهتر است مردم تو را دوست داشته باشند تا اینکه تو را یک احمق بدانند! من خودم هستم. من خوبی ها و بدی ها خود را دارم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:29 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7510
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10515
بازدید ماه : 10427
بازدید کل : 415173
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1