مصاحبه آنچلوتی درباره چمپیونزلیگ
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


لادسیما رویای من است ...


    به گزارش Radio Anch’lo، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مصاحبه ای با این شبکه پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. "ما در لیگ در یک هفته دچار لغزش هایی شدیم و به رده سوم سقوط کردیم. رویای کنونی من فتح لادسیما با رئال مادرید است. اگرچه این باعث کم اهمیت شدن و یا از دست دادن تمرکزمان در لالیگا نخواهد شد. بازیکنان رئال مادرید فوق العاده با تجربه اند که به قهرمانی های زیادی نیز رسیده اند و مهم تر از همه تحت هیچ شرایطی دست از تلاش بر نمی دارند. واقعا از داشتن چنین بازیکنانی راضی و خوشحال هستم. اسپانیا لیگ جذابی دارد که بازتاب دهنده فلسفه و فرهنگ مردمش است. اینجا بیشتر تیم ها سعی در دراختیار گرفتن مالکیت توپ دارند و علاوه بر آن این فصل نیز رقابت های دیدنی با سه مدعی و تیم های قدرتمندی چون اتلتیکو بیلبائو وجود دارد."

    "فوتبال اسپانیا یک دوره فوق العاده را سپری می کند. آن ها به مرور زمان از نظر تاکتیکی رشد کرده اند و با بازیکنان جوانی که دارند گمان کنم که هنوز هم بتوانند قدرت اول جهان باقی بمانند. ما امسال در رئال مادرید پنج ستاره جوان اسپانیایی داریم که بسیار خوب کار کرده اند اما متاسفانه تمرکر بیشتر رسانه ها بر روی گرث بیل بوده تا بازیکنان جوان ما."

    "اتلتیکو مادرید سیمئونه تیمی کاملا ایتالیایی است که نمی خواهد با مالکیت توپ و تیکی تاکا به برتری برسد. آنها شگفتی این فصل رقابت های اروپایی بوده اند. همگان از ابتدای فصل منتظر افول آنها بودند اما این اتفاق هیچگاه برای آنها نیفتاد. پیرامون اتلتیکو فضای مثبت و پر امیدی شکل گرفته است و آنها با استفاده از این جو خوب به موفقیت هایشان ادامه می دهند."

    "رونالدو؟ تمرین دادن او بسیار ساده است و این تنها یک دلیل دارد، آن هم این است که او بی اندازه حرفه ای  است و  به خوبی می داند که تنها داشتن استعداد، یک بازیکن را به بالاترین سطح نمی رساند. او هر روز به شدت تمرین می کند تا در آمادگی حیرت انگیزش باقی بماند و از این نظر مرا به یاد زلاتان ابراهیموویچ می اندازد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8147
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11152
بازدید ماه : 11064
بازدید کل : 415810
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1