مصاحبه رویس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رئال مدعی است اما می توانیم شگفتی ساز باشیم ...


    یک قرعه چمپیونزلیگ دیگر مقابل رئال مادرید. تصور می کنم که فراموش کردن اتفاقات سال گذشته غیر ممکن باشد: "هنوز هم وقتی به آن مسابقه فکر می کنم موهای تنم سیخ می شود. آن بازی بسیار هیجان انگیز بود. علیرغم 10 دقیقه پایانی، فکر می کنم شایسته صعود به فینال بودیم. قرعه فوق العاده ای بود و بهار 2013 لحظات منحصر به فردی برای همه ما بود. باعث تأسف است که نتوانستیم فصل را با قهرمانی در چمپیونزلیگ به پایان برسانیم، اما در کل فراموش نشدنی بود."

    آیا فکر می کنید که جدال ها مقابل رئال مادرید برای شما خاص بوده است؟ "دیدار مقابل رئال مادرید همیشه مثل یک ویترین است ... و برای من هم قطعاً همینطور بود. بازی کردن در مقابل رئال مادرید بسیار جذاب است. من عاشق بازی های چمپیونزلیگ هستم. این رقابتی است که من واقعاً از آن لذت می برم، به خصوص به خاطر اینکه ما در مقابل تیم های درجه یکی بازی می کنیم که با 11 نفر دفاع نمی کنند."

    امسال باید در برنابئو به عنوان شماره 9 تیم بازی کنید. در این پست چه احساسی دارید؟ "بازی کردن به عنوان شماره 9 را دوست دارم. اما در تیم بازیکنان دیگری حضور دارند که به خوبی می توانند در آن پست بازی کنند. باید ببینیم مربی برای جانشینی روبرت چه تصمیمی می گیرد... اما کلوپ همیشه در کارهایش برنامه دارد."

    آیا امسال شکست دادن رئال مادرید سخت تر خواهد بود؟ "رئال امسال کیفیت زیادی به ترکیب تیمش اضافه کرده است، به خصوص با خرید گرث بیل. اما تیم ما هم با خرید های با کیفیتی چون مخیتاریان، اوبامیانگ و سوکراتیس تغییر کرده است. این اولین حضور آنها در برنابئو خواهد بود و واقعاً به مانند سایر اعضای تیم با انگیزه هستند. ما باید اتفاقات سال گذشته مقابل رئال مادرید را فراموش کنیم. فکر می کنم این دو مسابقه با دیدارهای سال گذشته کاملاً تفاوت خواهند داشت. ما باید واقعآً متمرکز بمانیم و نتیجه خوبی کسب کنیم."

    در این مرحله کدام تیم مدعی است؟ "رئال مادرید. و برای قهرمانی در چمپیونزلیگ فکر می کنم بایرن، بارسا و رئال مادرید قوی ترین تیمها باشند. ممکن است یک تیم شگفتی ساز وجود داشته باشد، و آن تیم می تواند دورتموند باشد، مثل سال گذشته. ما تیمی هستیم که ذهنیت پیروزی بسیار قدرتمندی دارد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:50 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8273
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11278
بازدید ماه : 11190
بازدید کل : 415936
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1