مصاحبه اخیر دومینگوئز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


تنها بارسلونا و رئال مادرید می توانند بایرن مونیخ را به چالش بکشند ...

    مدافع اسپانیایی بوروسیا مونشن گلادباخ معتقد است که غول های آلمانی قادر به تکرار سه گانه خود هستند و معتقد است که تیم سابقش (اتلتیکو مادرید) توانایی پشت سر گذاشتن شاگردان مارتینو را دارند. بایرن مونیخ هفته گذشته با پیروزی سه بر یک در زمین هرتابرلین، هفت هفته مانده به پایان بوندس لیگا قهرمانی خود را مسجل کرد تا با خیالی آسوده به ادامه فصل نگاه داشته باشند.
 
    آلوارو دومینگوئز، مدافع جوان و اسپانیایی بوروسیا مونشن گلادباخ در مصاحبه ای اختصاصی با بخش بین المللی وب سایت گل، بایرن مونیخ را بهترین تیم حال حاضر دنیا معرفی می کند و معتقد است که تنها دو غول اسپانیایی یارای رقابت با باواریایی ها را دارند.
 
     دومینگوئز گفت :"بایرن در حال حاضر بهترین تیم اروپا است. ایستادن برابر آن ها بسیار سخت است مگر آن که رئال مادرید یا بارسلونا باشد. سال گذشته آن ها لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان را خیلی راحت بردند و امسال هم در همان مسیر حرکت می کنند."
 
    مدافع 24 ساله گلادباخ تحت تاثیر عملکرد تیم سابقش قرار گرفته و درباره شاگردان دیگو سیمئونه گفت: "من شانس بارسلونا را برای فتح لیگ بیشتر می دانم، اما نه خیلی بیشتر. آن ها شانس بیشتری دارند چون تجربه بین المللی بیشتری دارند ولی نمی توان اتلتیکو را نادیده گرفت و کنار گذاشت. آن ها خیلی خوب رقابت می کنند. " اتلتیکو فصل بسیار خوبی را سپری می کند. سیمئونه مربی بزرگی است و در حال ثابت کردن این موضوع است. کاش می توانستم در این تیم اتلتیکو بازی می کردم."
 

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت20:32---14 فروردين 1393
سلام. چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://zip.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 14 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4502
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7507
بازدید ماه : 7419
بازدید کل : 412165
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1