مصاحبه کاسیاس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


لوپز شایسته حمایت است ...


    هواداران: "تلاش ما برای پیروزی، نه تنها برای خودمان بلکه بیشتر برای مردمی است که زحمت می کشند."

    حرکت بوسکتس روی په په: "تصاویر کاملاً گویا است. په په از حمایت کامل تمام اعضای تیم برخوردار است. من وارد جزئیات بیشتر نخواهم شد. لحظه زننده ای بود. از نظر من، بوسکتس رفتار ضعیفی داشت. وقتی او را ببینم، کشیده ای به گوشش خواهم زد!"

    غیبت کریستیانو: "فکر نمی کنم لیگ را کنار گذاشته باشیم. این تصمیم به این دلیل گرفته شده است که او نمی تواند بازی کند. در طول 5 سال گذشته او عالی بوده و همیشه همراه تیم بوده است. اگر او جایی توقف می کند، به این دلیل است که واقعاً نیاز دارد. او باید به خوبی ریکاوری کند و در بازی های بعدی حاضر باشد. هرکس که جانشین او شود بهترین تلاشش را خواهد کرد."

    وضعیت دروازه بانی: "این موضوعی است که دیگر خسته کننده شده است. کسانی که مربی فکر می کند باید بازی کنند، بازی می کنند. همین. شما باید با این مسئله کنار بیایید. دیگو لوپز شایسته حمایت است و رقابتی را که شروع کرده است باید به پایان برساند. من تمرین و رقابت می کنم. این برای من و تیم خوب است."

    بغل کردن: "من بعد از اینکه در سال 2002 قهرمان چمپیونزلیگ شدیم سزار را بغل کردم. و بعد از قهرمانی در جام جهانی نیز پویول را بغل کردم. اگر امسال قهرمان چمپیونزلیگ شویم هرکس که نزدیک تر باشد را بغل خواهم کرد."

    فینال چمپیونزلیگ و بازی کردن در لیگ: "دوست داشتم این سؤال را در 2 می از من بپرسید، چرا که به معنای حضور ما در لیسبون می بود. هرگونه امیدی که داریم باید در بازی ها نشان دهیم تا به آنجا برسیم. اگر یک ماه بعد شما این سؤال را از من بپرسید، جوابتان را خواهم داد."

    شکست در آنوئتا به معنی از دست دادن لیگ است: "ما نمی توانیم اشتباه کنیم. این بازی بسیار مهمی است و باید 3 امتیاز آن را کسب کنیم و سپس منتظر باشیم. امیدوارم نتایج به نفع ما باشد. با هر نتیجه ای به جز پیروزی، کار برای ما در لیگ بسیار سخت خواهد شد."

    فینال جام حذفی: "از ابتدای فصل من در جام حذفی و چمپیونزلیگ بازی کرده ام. این شبیه چند سال اخیر نبوده است، اما همه چیز خوب پیش رفت. من به این شرایط عادت کرده ام. در ماه مارس من تنها مقابل شالکه به میدان رفتم و چیز دیگری نبود. دیدار مقابل دورتموند، آمادگی فوق العاده ای برای حضور در فینال جام حذفی خواهد بود."

    احتمال حضور دیگو لوپز در تیم ملی؟​ "البته که دیگو لوپز به اندازه کافی برای تیم ملی خوب است. ویسنته قبلاً هم نشان داده است که به این موضوع باور دارد. حالا باید دل بوسکه تصمیم بگیرد. از وقتی که ویکتور مصدوم شده است او از نزدیک وضعیت سایر دروازه بانان را زیر نظر گرفته است و بهترین تصمیم را خواهد گرفت."

    انتقال به لیگ برتر: "همیشه شایعات وجود دارد. آرزو و تصمیم من این است که در مادرید بمانم و به قراردادم افتخار می کنم. مهمترین مسئله در حال حاضر این است که فصل را به بهترین نحو ممکن تمام کنیم."

    جام جهانی: "نمی دانم. اگر ویسنته مرا دعوت کند و بازی کنم، پس از آن خواهیم دید که چطور هستم. سعی خواهم کرد از تمام فرصت هایی که مربی در اختیارم می گذارد استفاده کنم و خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش می رود."

    لغزش بارسلونا و اتلتیکو مادرید: "دوست دارم که فردا آنها امتیاز از دست بدهند، اما مهمترین مسئله این است که ما نلغزیم. در آخرین هفته مسابقات آنها به مصاف هم خواهند رفت و تمام بازی ها مهم است."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, ] [ 21:16 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3437
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 6442
بازدید ماه : 6354
بازدید کل : 411100
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1