رونالدو نجات دهنده زندگی یک جوان
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کریستیانو رونالدو الهام بخش زندگی دوباره نوجوان لهستانی ...


    زندگی دیوید پاولاچیک در آگوست سال گذشته زیر و رو شده بود. این پسر 14 ساله در حال دوچرخه سواری بود که که با یک ماشین تصادف کرد و آسیب های متعددی به او وارد شد. دیوید به بیمارستان منتقل شد اما به یک کمای عمیق رفت. این نوجوان به درمان فوری نیاز داشت و پدر و مادر او دیوانه وار به دنبال کلینیکی می گشتند که تجربه درمان بیمارانی که به کما رفته اند را داشته باشد.

    پس از مشاوره گرفتن از تعدادی متخصص مغز و اعصاب، به والدین دیوید گفته شد که تنها راه بیدار شدن فرزندشان صدا درمانی است و به آنها توصیه کردند که فیلم ها و صداهای خانوداگی را برای او پخش کنند. فوتبال بزرگترین عشق دیوید بود ... او یک هوادار متعصب رئال مادرید است، بنابراین پدر و مادر او شروع به پخش گزارش رادیویی بازی ها کردند. 3 ماه بعد، در 19 نوامبر، دیوید بعد از شنیدن گزارش گل سوم کریستیانو رونالدو به سوئد در دیدار انتخابی جام جهانی 2014 به هوش آمد.

    این داستان توسط روزنامه لهستانی Fakt منتشر شد، و وقتی خود کریستیانو در این مورد مطلع شد، دیوید و خانواده اش را برای تماشای دیدار رفت رئال مادرید و دورتموند در چمپیونزلیگ به سانتیاگو برنابئو دعوت کرد. مادر دیوید در این مورد گفت: "وقتی از طرف روزنامه با ما تماس گرفته شد و به ما گفتند که به مادرید دعوت شده ایم، دیوید پشت سر هم گریه می کرد."

    بعد از بازی کریستیانو با دیوید و خانواده اش صحبت کرده و او را بغل کرد و پیراهن امضاء شده رئال مادرید را به او هدیه داد و برایش آرزوی بهبودی هرچه سریع تر کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9495
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12500
بازدید ماه : 12412
بازدید کل : 417158
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1