جنجال جدید مورینیو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


خطاب به بازیکنان رئال: شما حرام زاده و خائن هستید ...


    به گزارش Daily Mail و Football Espana، بخش هایی از کتاب جدید خاطرات خوزه مورینیو که درباره اتفاقات دنیای فوتبالی اوست، به بیرون درز کرده است.

    این کتاب "آقای خاص، نیمه تاریک خوزه مورینیو" نام دارد و بخش های زیادی از آن مربوط به حضور مربی پرتغالی در رئال مادرید است. در قسمت هایی از آن که مربوط به آوریل 2011 و قبل از ال کلاسیکو می باشد، خوزه مورینیو از انتشار ترکیب تیم خود در رسانه ها عصبانی است و بازیکنان را خائن می داند. "شما خائن هستید و نشان دادید که طرف من نیستید. من از شما خواستم که درباره ترکیب و سیستم تیم من با کسی صحبت نکنید. شما حرام زاده هستید. تنها کسی که من می توانم در رختکن به او اعتماد کنم، گرانرو است که از این به بعد به او هم نمی توانم بیشتر از این اعتماد کنم. شما همگی من را تنها گذاشتید و خائن ترین تیمی هستید که من سرمربیگری آن را کرده ام." این ها صحبت هایی بوده است که در بخشی از کتاب او به نوشته دیگو تورس به چاپ خواهد رسید.

    او همچنین در قسمتی دیگر در مورد بازیکنان اسپانیایی بارسلونا گفته است: "آن ها از کودکی آموزش دیده اند که از دیگر بازیکنان اسپانیایی مثل کاسیاس و راموس و ... فاصله بگیرند. شما اشتباه می کنید اگر فکر می کنید که آن ها با هم دوست هستند."

    خوزه مورینیو با وجود قهرمانی در فصل 12-2011 به همراه کهکشانی ها، باز هم نتوانست شرایط خوبی در تیم ایجاد کند و بارها با فوق ستارگان این تیم از جمله کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس و سرجیو راموس به مشکل برخورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:, ] [ 20:7 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1864
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4869
بازدید ماه : 4781
بازدید کل : 409527
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1