کنفرانس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


به چلسی تبریک می‌‌گویم ...


مصاحبه سرمربی رئال مادرید را به نقل از AS با هم می‌‌خوانیم:

بازی: "ما در نیمه اول توپ‌های زیادی از دست دادیم و همین باعث شد تا گره بازی باز شود. فوتبال همین است. شما با از دست دادن موقعیت اذیت می‌‌شوید. خوشحالیم، چرا که به نیمه نهایی صعود کردیم. هرچند نحوه این صعود را دوست نداشتم. نکته مثبت این است که تمرکز خود را از دست ندادیم."

اشتباهات: "در نیمه اول ما کند بودیم، اشتباهات زیادی داشتیم و به همراه پنالتی، اعتماد به نفس خود را نیز از دست دادیم. در آن لحظه ما کمی ترسیده بودیم. نیمه اول بسیار سخت بود."

صحبت‌های بین دو نیمه: "نیازی به صحبت های تند نبود، چرا که تیم ناراحت بود و نیاز به تشویق شدن داشت. و ما سعی کردیم این کار را انجام دهیم. ما بیل را به راست بردیم و ایسکو را در چپ قرار دادیم و همه چیز بهتر شد. هیچ داد و فریادی در کار نبود و ما باید به آنها روحیه می دادیم. وقتی‌ برای تغییرات زیاد در بین دو نیمه نبود و تنها باید اتفاقات نیمه اول را فراموش می کردیم و به نیمه دوم فکر می کردیم. نکته کلیدی بازی پنالتی بود که در صورت گل شدن بازی تمام می‌‌شد. آنها فقط به تشویق من نیاز داشتند."

کاسیاس: "در لحظات حیاتی مسابقه چند سیو فوق العاده داشت. بازی فوق العاده ای داشت. تأثیر او در بازی بسیار بالا بود."

حریف شما در نیمه نهایی‌: "در این مرحله همه تیم‌ها قدرتمند هستند. ما امروز این را دیدیم. آنها همه تلاش خود را کردند و به کمک ما به بازی برگشتند."

رونالدو: "خوب نبود و ما تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم. امیدواریم به خوبی ریکاوری کند و برای نیمه نهای آماده باشد. مشکل بزرگی ندارد اما بازی کردن در چنین دیدار بزرگی، یک ریسک بود. او وقت دارد تا به خوبی ریکاوری کند و به میادین بازگردد. فکر می کنم شنبه بتواند بازی کند."

چلسی: "می‌‌دانم که بردند. نتیجه فوق العاده‌ای است. عامی سوپرایز سهام اما آسان نیست. به آنها تبریک می‌‌گویم و منتظر قرعه کشی‌ هستم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, ] [ 18:35 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10274
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13279
بازدید ماه : 13191
بازدید کل : 417937
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1