صحبت های کاسیاس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


اگر مشکلی با ژاوی داشته باشم، آن را مسالمت آمیز حل می کنیم ...


     به گزارش وبسایت رسمی Real Madrid، ایکر کاسیاس که در بازی امشب مقابل دورتموند کاپیتان تیمش بود، در خصوص این بازی گفت: "اولین گل را روی اشتباه بازیکنان خودی دریافت کردیم و گل دوم را نیز به دلیل از دست دادن توپ در میانه زمین. ما از لحاظ ذهنی فوی بودیم ولی شما بعد از دریافت دو گل تا دقیقه 37 و از دست دادن یک پنالتی، کاملا از لحاظ ذهنی به هم می ریزید. تنها نکته مثبت این بازی این بود که ما یاد گرفتیم چگونه در چنین بازی هایی فشار و سختی را تحمل کنیم. ما این اشتباهات را نباید در نیمه نهایی تکرار کنیم."

    او ادامه داد: "در این بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و من فکر می کنم که سزاوار آن بودیم. من فکر می کنم که خوب است گاهی اوقات بعضی سختی ها را تجربه کنیم و بدانیم که هیچ کاری آسان نیست. اشتباهات ما در فاز دفاعی در تمامی بازی ها به ما ضربه زده است، ولی حداقل در این بازی از دو هفته گذشته بهتر بودیم."

    کاپیتان کهکشانی ها درباره بازی های پیش رو گفت: "ما در حال حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فینال کوپا هستیم و از الان باید به بازی روز شنبه در لالیگا فکر کنیم. ما احتیاج داریم که همه بازی های خود را ببریم و منتظر لغزش دیگران باشیم."

    کاسیاس در پایان درباره اظهارات ژاوی نیز چنین گفت: "اگر ما مشکلی داشته باشیم، به شکل مسالمت آمیز آن را حل می کنیم. ما دیگر به صحبت های رسانه ای که وقت برنامه های تلویزیونی را پر خواهد کرد، ادامه نمی دهیم. این موضوع برای همه خسته کننده شده است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:, ] [ 18:39 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9044
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12049
بازدید ماه : 11961
بازدید کل : 416707
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1