ٌمصاحبه اخیر گرث بیل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


می خواهم سال ها برای رئال مادرید بازی کنم ...


    بیل گفت: "هر دو را می خواهم. مادرید در وضعیت خوبی قرار دارد و می توانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. و امیدوارم روزی به همراه تیم ملی کشورم در جام جهانی هم بازی کنم. دو بازی بسیار مهم در چمپیونزلیگ انتظار ما را می کشد. بازی کردن در فینال رؤیایی خواهد بود."

    بیل افزود که آخرین قهرمانی رئال مادرید در اروپا خاطره ای است که هنوز هم در ذهن او جای دارد. "من گل فوق العاده زیدان را به یاد دارم. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست. بخشی از این باشگاه بودن و بازی کردن برای آن باور نکردنی است. ما برای تمام جام ها خواهیم جنگید چرا که بهترین هواداران دنیا را داریم. من از بازی کردن در اینجا لذت می برم. می خواهم مدتی طولانی در این باشگاه بمانم و عناوین زیادی کسب کنم."

    از بازیکن سابق تاتنهام در مورد خاطرات مورد علاقه اش از اولین فصل حضور در برنابئو پرسیده شد و او پاسخ داد: "هت تریک در مقابل رئال وایادولید. و همچنین هیچوقت گلی که در مقابل الچه و در ورزشگاه برنابئو به ثمر رساندم را هم فراموش نخواهم کرد. گلزنی احساس فوق العاده ای دارد. هر بار که گل می زنم، هیجان زده می شوم و برای هواداران مادرید خوشحال می شوم."

    یکی از شرکت کنندگان در این برنامه از بیل سؤال کرد که چرا می خواست یک فوتبالیست حرفه ای شود، و او پاسخ داد: "این همیشه رؤیای من بوده است. من به چیز دیگری فکر هم نمی کردم. پدرم الهام بخش من بود و هر روز مرا به تمرینات فوتبال می برد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:51 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9491
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12496
بازدید ماه : 12408
بازدید کل : 417154
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1