برنامه ریکاوری رونالدو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


آغاز برنامه ریکاوری کریستیانو زیر نظر خواکین خوان، بهترین فیزیوتراپیست دنیا


    کریستیانو رونالدو پس از اینکه روز پنجشنبه را در پورتو سپری کرد، به مادرید بازگشته است. امروز، این بازیکن برنامه ریکاوری خود را زیر نظر خواکین خوان، فیزیوتراپیست مشهور، که سابقه درمان تعدادی از ورزشکاران بزرگ، از جمله پاو گاسول و رادامل فالکائو را دارد، شروع کرد.

    کریستیانو روز گذشته به پرتغال سفر کرده بود تا برای دومین بار در کلینیک Saude de Boavista در پورتو و زیر نظر دکتر نورونیا مورد معاینه قرار بگیرد. روز چهارشنبه در مادرید و در کلینیک سانتیاس او تحت اسکن MRI قرار گرفت و مشخص شد که همسترینگ او یک سانتی متر پاره شده است. در ابتدا، مهاجم رئال مادرید با دو هفته دوری از میادین مواجه شده بود اما او امیدوار است که با برگزاری جلسات فیزیوتراپی گسترده، این مدت را کاهش دهد.

    خواکین خوان در مارس سال 2012 آنخل دی ماریا را درمان کرد و این هافبک آرژانتینی بود که او را به کریستیانو رونالدو معرفی کرد تا به بهبودی او سرعت بخشد. ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید در سال 2012 قصد داشت تا خواکین خوان را به کادر پزشکی رئال مادرید اضافه کند اما توافقنامه میان باشگاه و سانتیاس، پیوستن یک فیزیوتراپ به کادر پزشکی تیم را غیرممکن کرد.

    خواکین خوان در کنار فابریتزیو بورا (کسی که فرناندو آلونسو را درمان کرد) و رافائل مایمو (کسی که رافائل نادال را درمان کرد) به عنوان یکی از بهترین فیزیوتراپ های دنیا شناخته می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 15:53 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7305
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10310
بازدید ماه : 10222
بازدید کل : 414968
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1