کنفراس خبری آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کریستیانو جایگزین ندارد ...


    کارلو آنچلوتی معتقد است که بارسلونا هنوز در کورس قهرمانی است و فینال کوپا دل ری برای رئال مادرید آسان نخواهد بود. روز گذشته رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود موفق به شکست 4 - 0 آلمریا شد و بارسلونا نیز در زمین گرانادا 1 - 0 مغلوب شد تا در صورت پیروزی امشب اتلتیکو مادرید مقابل ختافه، اختلافش با صدر جدول به 4 امتیاز برسد.

    با این حال بنا به گزارش Marca، آنچلوتی همچنان بارسلونا را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قلمداد می کند. سرمربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی دیشب گفت: "شکست بارسلونا تغییری در دیدار چهارشنبه شب نخواهد داشت. این پویایی بازی را عوض نمی کند. شکست بارسلونا باعث تعجب من شد چرا که آنها کیفیت بیشتری نسبت به گرانادا داشتند اما در این مقطع از فصل همه تیم ها برای اهدافشان می جنگند و آنهایی که برای بقا می جنگند خطرناک تر هستند. فکر می کنم بارسا هنوز هم به قهرمانی در لیگ باور داشته باشد. در این بخش از فصل سورپرایز های زیادی وجود خواهد داشت و فکر می کنم آنها تا پایان خواهند جنگید. ما در ذهن خود روی اتفاقاتی که برای تیمهای دیگر می افتد حساب نمی کنیم. باید به بازی های خود نگاه کنیم. ما برای فکر کردن به دیگران وقت نداریم."

    از آنچلوتی در مورد مصدومیت کریستیانو رونالدو و اینکه چه کسی چهارشنبه شب جانشین او خواهد بود پرسیده شد و وی گفت: "هیچکس نمی تواند جانشین او شود. ما باید راه حل دیگری پیدا کنیم. با کمک ایسکو و حضور آنخل [دی ماریا] در سمت راست، ما تعادل خوبی پیدا کرده ایم. حالا برای آماده شدن فینال و نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بایرن وقت داریم. این نکته مثبتی است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:, ] [ 21:57 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8202
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11207
بازدید ماه : 11119
بازدید کل : 415865
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1