مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کریستیانو را به طور کامل برای فینال کنار نمی گذارم ...


    به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از دیدار فینال جام حذفی در مصاحبه ای با Bwin و El Mundo راجع به مسائل مختلف صحبت نمود.

    در رئال مادرید چه چیزی بیشتر توجه شما را جلب کرده است؟ "این که این باشگاه شور و شوقی را در تمام نقاط جهان ایجاد می کند و این منحصر به فرد است. در میلان هم همینطور بود و من این احساس را داشتم."

    تاتا می گوید که در این جا زیاد صحبت از اصل فوتبال نمی شود. "او درست می گوید. این جا بحث تاکتیکی کم است و بیشتر در مورد مسائل دیگر مثل داوری و اشتباهاتش حرف زده می شود که همین موضوع بر روی آن ها فشار آورده و کار آن ها را سخت تر می کند. بهترین داورها انگلیسی ها هستند چون آن ها بدون فشار داوری می کنند."

    اسم داور فینال حذفی را می دانید؟ "بله متئو لوهاز. من در مورد او اصلا نگران نیستم و در مورد او با بازیکنان صحبت کرده ام. هیچ نگرانی وجود ندارد."

    نظر شما درباره بازی فینال "من فکر می کنم بازی سفت و سختی خواهد بود. ما باید سعی کنیم در این بازی مادرید همیشگی باشیم و این کار جلوی بارسا سخت است، چون فلسفه بازی آن ها مالکیت توپ می باشد. آن یک کلید خواهد بود."

    آیا شما تا به حال میراث گواردیولا در بارسا و مورینیو در مادرید را با تیم خود و مارتینو مقایسه کرده اید؟ "در مورد خودم بگویم که آخرین باری که من مورینیو را دیدم، آگوست در جریان بازی دوستانه بود و بعد از آن هیچ تماسی نداشتیم. در مورد بارسا نیز فکر می کنم که سختی اصلی در تمرینات آن هاست چون آن ها مدت زیادی است که با یک فلسفه تمرین می کنند و تغییر آن سخت است. مارتینو به نظر شخصیت جدی دارد و روزهای اخیر برای او اصلا خوب نبوده است ولی بادمان باشد که فصل اول اوست. در این جا هیجان زیاد است و شما می توانی طی چند ساعت از یک نابغه به فاجعه تبدیل بشوی."

    بعد از شکست مقابل دورتموند به بازیکنانتان چه گفتید؟ "اول سعی کردم آن ها را تحریک و تهییج کنم، چون آن ها یک نگرش منفی داشتند. بعد ار آن تغییرات تاکتیکی را انجام دادم."

    زیدان بیشتر از شما با بازیکنان صحبت می کند؟ "به طور خصوصی بله. او بیشتر بازیکنان را می شناسد و من کمتر حرف می زنم. من فکر می کنم که یکی از مهم ترین موضوع ها، صحبت کردن با بازیکنانی است که کم بازی می کنند، چون باید به آن ها گفته شود که مهم هستند. زیدان این کار را به خوبی انجام می دهد. وقتی که او صحبت می کند، آن ها گوش می کنند و به او احترام می گذارند."

    آیا بایرن شما را می ترساند؟ "من فکر می کنم که آنها از این که به ما خوردند، خوشحال نیستند. همه تیم ها قوی هستند و هر تیمی سبک خودش را دارد. لیگ قهرمانان تورنومنت بی رحمی است و پیروزی در آن مشکل است و امکان شگفتی زیاد است. در مادرید نیز مثل میلان این جام بسیار مهم است و رسیدن به چهار تیم یک ماموریت همیشگی است."

    در صورت غیبت کریستیانو سبک بازی شما در فینال تغییر می کند؟ "او در حال پیشرفت است و من او را کاملا بیرون نخواهم گذاشت. ما بر روی او ریسک نمی کنیم ولی اگر او بازی نکند، من بازیکنان را با توجه به سیستم بازی تغییر می دهم. آنها در فرم خوبی هستند و به خود ایمان دارند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:32 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9168
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12173
بازدید ماه : 12085
بازدید کل : 416831
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1