گزارش تمرینات رونالدو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کریستیانو روزانه 5 ساعت در استخر و باشگاه بدنسازی تمرین می کند ...


    به گزارش AS، کریستیانو رونالدو که به احتمال فراوان بازی برابر بارسلونا در فینال حذفی را از دست می دهد، در حال حاضر در تلاش است تا خود را به بازی مقابل بایرن مونیخ برساند.

    طبق گزارشات او برای رسیدن به آمادگی روزی 5 ساعت را در استخر و زمین تمرین می گذراند تا هر چه زودتر بهبود یابد. در آزمایش MRI که روز 9 آوریل از او گرفته شد، مشخص شد که ماهیچه دو سر ران پای چپ او حدود 2 اینچ پاره شده است. سپس او به پورتو سفر کرد تا دکتر نورونیا برای بار دوم او را معاینه کند و بعد از آن به مادرید برکشت تا زیر نظر فیزیوتراپیست معتبر خواکین خوان کارهای ریکاوری و تمرینی اش را انجام دهد. از روز پنج شنبه تمرین او دو برابر شده است و او صبح ها بخش اول را زیر نظر خوان در والدبیباس انجام می دهد و عصر ها نیز ادامه تمرین خود را دنبال می کند. 

    در ابتدا به نظر می رسد مصدومیت او جدی نیست و او در صورت از دست دادن فینال حذفی به بازی با بایرن می رسد ولی این طور نبود و مسئولین باشگاه متقاعد شدند که باید او را به نورونیا و خواه بسپارند. به هر صورت رونالدو متقاعد شده است که به بازی با بایرن می رسد، چون بز طبق سابقه او، در فصل 2011 طی 13 روز مصدومیت همسترینگ او بهبود یافت و این سری او تا اولین بازی نیمه نهایی حدود 14 روز فرصت داشته تا به مرز آمادگی برسد و بازی کردن در دیدار رفت او چیزی دور از ذهن نیست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 26 فروردين 1393برچسب:, ] [ 19:44 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8112
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11117
بازدید ماه : 11029
بازدید کل : 415775
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1