مصاحبه اخیر بیل
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


بیشتر از خودم برای تیم خوشحالم ...


 

    به گزارش مارکا، بیل به تاریخ رئال مادرید ملحق شد. بیل پس از نمایش فوق العاده خود در فینال جام حذفی برابر بارسلونا گفت: "بسیار خوشحالم. رویایی بود که به حقیقت پیوست. شب خاصی‌ بود. من به مادرید آمدم که جام‌های مختلف را ببرم و امیدوارم که این یکی‌ از جام‌های زیادی باشد که اینجا می‌‌برم. امسال ما هر سه‌ جام را می‌‌توانیم ببریم. ما برای رسیدن به آن می‌‌جنگیم. خیلی‌ خوشحالم. بیشتر از خودم برای تیم خوشحالم."

    بعد از آن گل مهیج و فوق العاده ای که به ثمر رساندید تبدیل به بهترین بازیکن فینال شدید. چطور در آن دقیقه از مسابقه توانستید چنان استارت انفجاری داشته باشید؟ "من شبیه این گل را اخیراً در پیراهن تیم ملی ولز نیز به ثمر رسانده بودم. من باید برای عبور از بارترا از لب خط حرکت می کردم و تا حدودی مجبور به خروج از زمین نیز شدم تا توانستم این کار را انجام دهم. خوشبختانه در نهایت این حرکت به گل تبدیل شد. من تنها روی توپ تمرکز کرده بودم. او می خواست راه رسیدن من به توپ را سد کند – اما نتوانست. به عقب نگاه نکردم تا ببینم تعقیبم می کند یا نه. تنها چیزی که در ذهن داشتم، توپ بود."

    گل تعیین کننده ای بود که باعث شد اولین عنوان قهرمانی خود به همراه رئال مادرید را به دست آورید... "این فقط احساسی باور نکردنی است. این اولین عنوان من با رئال مادرید است و امیدوارم قهرمانی های بیشتری در راه باشد. به ثمر رساندن آن گل، پیروز شدن در بازی و بالا بردن جام فوق العاده بود. من واقعاً خوشحالم اما فکر می کنم در این فصل می توانیم دستاوردهای بیشتری داشته باشیم."

    فینال برای شما چگونه بود؟ مادرید بازی را تحت کنترل داشت تا زمانی که بارترا گل مساوی را زد و به نظر می رسید بارسا احیا شده است... "بعد از اینکه آنها کار را به تساوی کشاندند، ما شخصیت خود را نشان دادیم؛ گل بارترا واقعاً به مانند یک ضربه غیر منتظره به ما آمد."

    تقریباً یک دقیقه قبل از گل تساوی بارسلونا، مادرید توپ را وارد دروازه بارسلونا کرده بود اما گل به دلیل خطا به روی پینتو مردود اعلام شد. آیا فکر می کنید داور اشتباه کرد؟ "صادقانه می گویم که واقعاً مطمئن نیستم. من پخش مجدد صحنه را ندیده ام اما حالا دیگر به تاریخ پیوسته است و مهم نیست."

    آیا خواهی گفت که این گل مهمترین گل دوران بازیگری شما تاکنون بوده است؟ "بله، تقریباً همینطور بود."

    وقتی توپ وارد دروازه شد، در ذهنت چه می گذشت؟ "من واقعاً به چیزی فکر نمی کردم. من سعی کردم تا در همان لحظه جشن بگیرم و از لحظه لذت ببرم و امیدوارم در سال های پیش رو بتوانم به عقب نگاه کنم و اهمیت و بزرگی آن لحظه را درک کنم."

    کسب این قهرمانی در کوپا دل ری چه معنایی برای شما داشت؟ "من همیشه رئال مادرید را دنبال می کردم و دلیل اینکه به اینجا آمدم فتح عناوین قهرمانی بود. این باعث می شود تا بسیار خوشحال شوم."

    حریف بعدی شما بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ است، این پیروزی در آستانه دیدار مقابل رقیب آلمانی به شما اعتماد به نفس می دهد؟ "مهمترین نکته این است که مغرور نشویم. بایرن تیم فوق العاده ای است. ما باید بازی به بازی پیش برویم."

    عملکرد شب گذشته شما مطمئناً دهان منتقدان را خواهد بست... "من واقعاً از چیزهایی که دیگران می گویند چندان اذیت نمی شوم. برای من مهم این است که روی بازی خودم تمرکز کنم و خودم را تحت کمترین فشار ممکن قرار دهم. من شب گذشته از عملکرد خودم راضی بودم."

    بعد از بازی کریستیانو وارد میدان شد تا تو را بغل کند. چه چیزی به شما گفت؟ "کریستیانو به من تبریک گفت، او بسیار خوشحال بود. او در تمام بازی های منتهی به فینال بازی کرده بود. این پیروزی نتیجه تلاش زیاد تیمی بود. همه ما به سختی کار کرده بودیم و شایسته این پیروزی بودیم. ما یک تورنمنت بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم و این به زحمات بسیار زیاد ما بستگی داشت."

    من شرط می بندم که هواداران واقعاً از تماشای شکست بارسلونا در مستایا بسیار لذت برده اند... "این پیروزی برای آنهاست، هوادارانی که همیشه از ما حمایت کردند. جو حاکم بر ورزشگاه فوق العاده بود. تیم خوب بازی کرد و شبی عالی رقم خورد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 13:35 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8197
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11202
بازدید ماه : 11114
بازدید کل : 415860
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1