مصاحبه دیگو سیمئونه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در مورد پاداش احتمالی برای لوانته، نظری ندارم ...


    نظر شما در مورد اینکه ممکن است لوانته برای بازی فردا پاداش دریافت کند چیست؟ "ما در مقابل تیمی که از لحاظ دفاعی بسیار سخت کوش است، بازی دشواری خواهیم داشت. در بازی رفت ما مقابل آنها به زحمت افتادیم و این بار هم انتظار بازی مشابهی از آنها داریم. آنها همیشه جدی هستند و رقابت می کنند و چیزهای زیادی از ما خواهند خواست."

    با وجود موقعیت فعلی تیم، آیا هنوز هم بازیکنان بازی به بازی پیش می روند؟ "انجام این کار برای ما مهم است و توجه به کارهایی که ما در طول فصل انجام داده ایم منطقی است. ما هنوز عنوانی فتح نکرده ایم. ما در وضعیت بی سابقه ای هستیم، یک فینال پیش رو داریم اما واقعیت برای ما لیگ است. این چیزی است که در اطراف ما جریان دارد و ما همچنان با آگاهی از اهمیت تک تک بازی ها، بازی به بازی به کار خود ادامه خواهیم داد. ما در مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که وقتی در خانه است گل های بسیار کمی دریافت می کند و همچنین مربی دارند که من تحسین اش می کنم – کسی که هرجا رفته، نشانه های خود را به جای گذاشته است."

    پس شما نمی خواهید در مورد رشوه و چمدان پول صحبت کنید؟ "سرنوشت ما به خودمان بستگی دارد. تمام چیزی که من می دانم، این است که با تیم بسیار پیچیده ای روبرو خواهیم شد، چیز دیگری برای گفتن ندارم."

    قهرمان نشدن در لیگ، یک ناکامی محسوب می شود؟ "این چیزی نیست که خیلی عمیق در موردش فکر کرده باشم."

    لوانته یکی از تیمهایی است که مشکلات زیادی برای اتلتیکو ایجاد کرده است... "بله، همینطور است. وقتی در کالدرون با آنها روبرو شدیم، بسیار قدرتمند بودند؛ آنها با وجود بارال در خط حمله سرعت بسیار بالایی دارند. آنها بازیکنانی دارند که شبیه بازیکنان ماست – جدیت آنها با ما شباهت دارد و در خط میانی هم با وجود روبن که به خوبی با خط حمله ارتباط برقرار می کند، سازماندهی مناسبی دارند. آنها تیم خطرناکی هستند که به خوبی دفاع می کنند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10573
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13578
بازدید ماه : 13490
بازدید کل : 418236
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1