کنفرانس خبری آنچلوتی بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


مصدومیت په په و کریستیانو جدی نیست ...


    بعد از تساوی 1-1 شب گذشته رئال مادرید مقابل وایادولید و از دست رفتن امیدهای قهرمانی برای این تیم، کارلتو به ذهنیت بازیکنانش اشاره کرد.

    بنا به گزارش AS، آنچلوتی در پایان بازی گفت: "ما کنترل بازی را از دست دادیم اما فکر نمی کنم این به نگرش ما بستگی داشته باشد. در طول بازی ایکر حتی یک بار هم مجبور به انجام واکنش نشد. فکر می کنم تیم خوب کار کرد اما همیشه مقاطع پایانی لیگ سخت تر می شود. فکر می کنم خیلی عقب تر دفاع کردیم و از یک توپ مرده گل خوردیم. در دو بازی آخر بعضی عوامل باعث عدم موفقیت ما شد، به خصوص خستگی ذهنی و نداشتن انرژی کافی. عامل ناکامی ما در دو بازی اخیر همین موضوع بود. قهرمانی لیگ بسیار سخت است اما از لحاظ ریاضی هنوز چیزی تمام نشده است. ما باید تلاش کنیم تا در دو بازی آخر خود پیروز شویم، اما سخت است. و علاوه بر این، من نه می دانم و نه اهمیتی می دهم که چه کسی مدعی است."

    خبرنگاران به آنچلوتی گفتند که اکنون باید رئال مادرید را از جمع مدعیان لیگ خط زد و این تیم باید تمرکز خود را برای آمادگی در مسیر فینال چمپیونزلیگ قرار دهد. آنچلوتی پاسخ داد: "ما به منظور کسب آمادگی برای فینال چند روزی وقت داریم اما من تیمی خسته از لحاظ فیزیکی می بینم. بعد از نیمه نهایی، بازگرداندن سریع انرژی کار آسانی نیست. انجام این کار به خصوص در مقطع پایانی فصل مهم است."

    از آنچلوتی در مورد وضعیت مصدومیت کریستیانو، په په و دی ماریا پرسیده شد و او گفت: "در روزهای آینده خواهیم دید که چه می شود. فکر نمی کنم مشکل بزرگی باشد اما کریستیانو راحت نبود، بنابراین من او را تعویض کردم. په په نیز بازی را به خوبی تمام نکرد و فکر نمی کنم مشکل او هم جدی باشد، اما وضعیت دی ماریا در روزهای آینده مشخص خواهد شد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:18 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8184
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11189
بازدید ماه : 11101
بازدید کل : 415847
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1