مصاحبه دیشب آلونسو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


اشتباهات ما در بازی دیشب نشانه‌‌هایی‌ بود که نباید تکرار شود ...


    پس از تساوی در ورزشگاه خوزه زوریا، ژابی آلونسو شانس قهرمانی رئال مادرید را در لالیگا از دست رفته می‌‌داند. رئال مادرید دیشب برابر وایادولید به تساوی یک ٔبر یک رسید.

    به گزارش AS, آلونسو پس از بازی گفت: "عملا برای ما تمام شده است. باید نتایج عجیبی‌ رقم بخورد که ما قهرمان شویم. ما جدیت لازم را در بازی‌های مهم خود پس از گلزنی نداشتیم و بازی را با همان جدیت ادامه ندادیم و دو تساوی کسب کردیم. نیمه دوم جدیت و تمرکز لازم را نداشتیم. امیدوارم که دیگر تکرار نکنیم زیرا این بازی نبودیم که به دفاع بپردازیم. ما کنترل بازی را در دست نداشتیم و این دشوار است. بیش از همه از این اذیت می‌‌شوم که ۴۵ دقیقه دوم را جدی نگرفتیم."

    از آلونسو در مورد دو تساوی اخیر لوس بلانکوس و تاثیر آن بر فینال چمپیونزلیگ سوال شد که وی پاسخ داد: "اینها نشانه‌‌هایی‌ که ما نباید آن را دوباره تکرار کنیم. ما برای لیسبون آماده هستیم و انگیزه بالایی‌ داریم. نباید دوباره این اتفاق صورت بگیرد. لیگ دشوار است و شما با یک باخت از رقیبان عقب می‌افتید."

    په په، رونالدو و دی ماریا از بازیکنانی بودند که در بازی دیشب مصدوم شدند و گرث بیل به همراه کارواخال هم از قبل در این بازی حضور نداشتند. آلونسو در این باره می‌‌گوید: "مشخصا در این زمان از لیگ باید با مصدومیت‌ها کنار بیایید. ما بازیکنانی را در اختیار نداشتیم اما به اندازه کافی‌ بازیکن برای بردن در اختیار داشتیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:21 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8026
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11031
بازدید ماه : 10943
بازدید کل : 415689
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1