پله در واکنش به ترکیب برزیل در جام جهانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


جای روبینیو و کاکا در ترکیب برزیل خالیست ...


    به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی برزیل روز گذشته نام 23 بازیکن برگزیده برزیل برای جام جهانی را اعلام کرد. در این ترکیب نامی از رونالدینیو و کاکا دیده نمی شود و به گزارش مارکا پله اعتقاد دارد این ترکیب با کمبود تجربه رو به روست. 

    پله به شکل واضحی به بازیکن سابق رئال مادرید، ریکاردو کاکا و روبینیو اشاره کرده است. وی در این باره گفت:" به نظر من اسکولاری کار خود را به خوبی انجام داده است. او بررسی های خود را انجام داده است و این ترکیب او شگفت انگیز نیست. اما به نظر من این ترکیب نیازمند تجربه بازیکنانی مانند روبینیو و کاکا است. به طور کلی نفرات برگزیده شده بسیار خوب هستند. من نمی دانم اگر می خواستم کاکا و روبینیو را وارد تیم کنم باید چه کسانی را خط می زدم؛ برای این کار نیاز به 24 ساعت زمان دارم."

     پله اعتقاد دارد،  روبینیو هرچند در میلان عملکرد خوبی را از خود برجای نگذاشته است اما باید در ترکیب برزیل قرار می گرفت؛ وی در ادامه گفت: "من از روبینیو بیشتر انتظار داشتم. شرایط او در میلان مانند زمانی که او در سانتوس یا تیم ملی بود نیست. در حقیقت این یک سوپرایز بد برای من بود چراکه  انتظارات از او بیشتر بود. اما با این حال با شرایط کنونی فوتبال او می تواند برای هر تیمی به میدان برود."

    پله در نهایت نیز با اشاره به نیمار گفت: "نیمار را به هیچ وجه به عنوان یک رهبر نمی بینم. در حقیقت ما باید بر روی فرد یا تیاگو سیلوا حساب باز کنیم، کسانی که مسئولیت پذیر هستند و می توانند رهبر تیم باشند." 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:24 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5604
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8609
بازدید ماه : 8521
بازدید کل : 413267
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1