مصاحبه آربلوا درباره رئال مورینیو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


عکس حرکت پیکه روی دیوار والدیباس بود ...


    خوزه مورینیو: "یک روز در پیش فصل فهمیدیم که مو چه کسی‌ است. بازیکنان تیم ملی‌ تازه از قهرمانی جام جهانی‌ برگشته بودند و به بقیه تیم در لوس آنجلس پیوستند. ما برابر گالکسی بازی می‌‌کردیم که در نیمه اول ۲ - ۰ عقب افتادیم. شکلی‌ که وی سر همه ما بدون استثنا داد زد، به ما فهماند که مو چه نوع مربی‌ است. شما هیچگاه نمیتوانستید تصور کنید که مانوئل پیگرینی آنگونه سر رونالدو داد بزند. به یاد داریم که چه حرف‌هایی‌ می‌‌زد مثل: 'اگر نمی‌‌خواهید بدوید اشکال ندارد، روی نیمکت می‌‌نشینید. تو هم نمی‌‌خوایی بدوی، اشکال ندارد تو هم روی نیمکت هستی‌'. برایش فرقی‌ نداشت بازیکنی که سرش داد می‌‌زند قهرمان جهان باشد، کاکا و یا یک بازیکن جوان!"

    آیا وقتی‌ دورتمند رئال را حذف کرد، رابطه مورینیو و رونالدو به هم ریخت؟ "رابطه مورینیو با بعضی‌ از بازیکنان تا حدود زیادی تخریب می شد اما ما همیشه به اندازه کافی‌ حرفه‌ای بودیم که این اتفاق روی عملکرد ما در زمین تاثیر نگذارد. ما لیگ را در فصل اول از دست دادیم اما کوپا دل ری را بردیم و به نیمه نهایی‌ اروپا رفتیم. بعد از آن نتیجه ۴-۱ رخ داد و همین. "

    ایکر کاسیاس: "همه چیز پیش از این گفته شده است. ما دو بازیکن حرفه‌ای هستیم که برای یک هدف مشترک می‌‌جنگیم: رئال مادرید. این موضوعی نیست که من بخواهم در موردش صحبت کنم."

    آیا رابطه شما با ایکر بر تیم تاثیر گذاشت؟ "اصلا. ما یک تیم هستیم و این شرایط در گذشته هم پیش آمده است. زمان‌هایی‌ بوده که دو بازیکن که خیلی‌ به هم نزدیک بودند برای دو سال با هم حرف نزدند. رختکن تیم ما آرام است و با این قضایا کنار آمده است. ما ۲۲ نفریم که در درون و بیرون و در مسافرت‌ها با هم هستیم. همیشه زمان برای دوست شدن با هم، دور شدن از هم و بهتر و بد تر شدن هست اما رئال مادرید بالاتر از تمام این قضایا است."

    روابط گرگ و میش با بارسلونا در سال ۲۰۱۱؟ "همه چی‌ از باخت ۵ - ۰ در نوامبر ۲۰۱۰ شروع شد. نه به خاطر پیروزی آنها بلکه به خاطر حرفهایشان پس از پیروزی. پس از آن کری خواندن‌ها که به ما از نظر ذهنی‌ ضربه زد. بعد از آن در کوپا دل ری برابر آنها قرار گرفتیم. یک هفته قبل از فینال بازیکنان در والدیباس (محل تمرینی رئال مادرید)، برای کری‌های آنها در مورد برتری بارسلونا و سبک بازی خود، این شکل صحبت‌ها آماده بودند. و عکس حرکت پیکه که پنج انگشت دستش را نشان داده بود بر روی دیوار رختکن ما آویزان بود که در مورد اینکه چه کسی‌ این کار را کرده بود نپرسید زیرا می‌‌دانم که کار مورینیو نبود چون هیچ صحبتی در مورد آن نکرد اما کسی‌ باید به آن فکر کرده باشد. قبل از بازی، ما در برنابئو با آنها مساوی کردیم که درگیری‌های لفظی زیادی بود مانند اینکه ما شما را خواهیم برد و زمین شما یک ایالت کثیف است و زمین شما متعلق به لیگ دسته سوم است. همان اتفاقات عادی که با آن آشنا هستید. این جور صحبت‌ها عادی است، مگه نه؟ ما بازی‌های زیادی مقابل آنها داشتیم که اتفاقات زیادی هم رخ داد اما چیزی که می‌‌خواهم به شما بگویم این است که این رقابت را ما نساخته بودیم. بارسلونا و رئال همیشه این رقابت را داشته اند. یادم هست که زیدان گلوی لوئیز انریکه را گرفت. اینکه درست یا غلط است مساله‌ای دیگر است و اهمیّتی ندارد. هیچ چیز جدیدی وجود ندارد مگه نه؟ آیا بازیکنان قبل بازی همدیگر را بوسیدند!؟"

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:39 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8935
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11940
بازدید ماه : 11852
بازدید کل : 416598
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1