مصاحبه آنچلوتی درباره بازی فرداشب
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو، دی ماریا، په په، واران و کارواخال بازی نمی‌‌کنند ...


    کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: "ترجیح می‌‌دهم که ریسک نکنم. رونالدو فردا بازی نمی‌‌کند. تلاش می‌‌کند که مقابل اسپانیول به میدان برود. په په و واران هم بازی نمی‌‌کنند. کارواخال و دی ماریا هم همینطور. تمام تلاش خودمان را می‌‌کنیم چون روی کاغذ شانس قهرمانی داریم. ما تیمی که بازی را ببرد به زمین می‌‌فرستیم. به فینال چمپیونزلیگ فکر نمی‌‌کنیم."

    رونالدو: "ما بازی‌های زیادی را با رونالدو بردیم. بسیار برای ما حیاتی است اما سعی‌ می‌‌کنم ریسک نکنم. هنوز به 100% آمادگی نرسیده است. باید تلاش کنیم بدون وی برنده باشیم."

    تصمیم جمعی: "این تصمیم همه بود که فردا بازی نکند."

    آربلوا و خدیرا: "آماده هستند و تصمیم می‌‌گیریم که کی‌ به بازی بروند. باید ببینیم که با توجه به جدیت بازی نیمه اول بازی می‌‌کنند یا دوم. خدیرا حالش خوب است و با پزشکان تمرین کرده. اعتماد به نفس بالا و اشتیاق کافی‌ را برای بازی دارد. نمی‌‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند اما شرایط فیزیکی‌ و ذهنی‌‌اش خوب است. آربلوا هم همینطور."

    نقش مودریچ: "با نقشش کنار آمده است. حضور آلونسو به وی کمک می‌‌کند. این دو خیلی‌ خوب با هم بازی می‌‌کنند. شخصا بسیار خوب بوده است."

    روحیه تیم: "از دو تساوی اخیر تیم خوشحال نیست. ما در مورد بازی‌های آخر لیگ هیچ شکی نداریم. امتیازات زیادی از دست دادیم که حالا باید تلاش کنیم ببریم. شاید فردا لیگ برایمان تمام شود یا شاید شانسمان بالاتر برود. سوپرایز‌های زیادی در این فصل بوده است."

    سلتا: "تیمی است که با تفکر هجومی بازی می‌‌کند و سبک زیبایی دارد. من انتظار یک تیم خوب را دارم. کار دفاعی آنها خوب است. بازیکنان سریعی دارند که باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم. هدف ما پیروزی است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7951
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10956
بازدید ماه : 10868
بازدید کل : 415614
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1