مصاحبه اخیر سوارز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


به شایعات در مورد آینده توجه نمی کنم ...


    لوئیس سوارز در جریان مصاحبه ای که در شهر بارسلونا انجام داد، در مورد لالیگا، جام جهانی پیش رو و شایعاتی که در مورد انتقال او به رئال مادرید یا بارسلونا خبر می دهند، صحبت کرد. او مدعی شد: "به این داستان ها توجه نمی کنم؛ من با لیورپول قرارداد دارم. وقتی در روزنامه خواندم که رئال مادرید مرا می خواهد، صفحه را عوض کردم: چون تنها گمانه زنی بود. من روی جام جهانی تمرکز کرده ام و به شایعات توجهی نمی کنم."

    از او در مورد اینکه آیا دوست دارد در کنار مسی و نیمار بازی کند، پرسیده شد اما مهاجم اروگوئه ای دوباره تأکید کرد که تمام این صحبت ها فقط گمانه زنی است. او در مورد بارسلونا گفت: "با بازیکنانی که آنها دارند، نمی توانید بگویید که دوران تیکی تاکا به پایان رسیده است."

    در پایان لوئیس سوارز راجع به شانس خود برای برنده شدن کفش طلا صحبت کرد و گفت: "باعث افتخار من است که با بازیکنانی نظیر کریستیانو، مسی و دیگو کوستا رقابت می کنم. آنچه که اتفاق می افتد، این است که شما برای گلزنی به شدت زحمت می کشید، اما سپس خسته می شوید، چرا که آنها به راحتی گل می زنند... در ابتدای فصل بردن کفش طلا هدف من نبود اما بعد از آن گلزنی های بیشتر من آغاز شد، بنابراین اکنون وقتی رئال مادرید بازی می کند، می گویم: امیدوارم کریستیانو گل های بیشتری به ثمر نرساند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 12:23 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7060
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10065
بازدید ماه : 9977
بازدید کل : 414723
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1