مصاحبه رونالدو درباره چمپیونز لیگ
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


همیشه رؤیای قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه رئال مادرید را داشتم ...


    این اولین فینال چمپیونزلیگ شما به همراه رئال مادرید خواهد بود و باید در لیسبون مقابل اتلتیکو قرار بگیرید. چه احساسی در این رابطه دارید؟ "بازی بسیار ویژه ای خواهد بود که در کشور خودم برگزار خواهد شد، بسیار خوشحال و هیجان زده ام. می دانیم که بازی بسیار سختی خواهد بود چرا که اتلتیکو فصل بسیار تحسین برانگیزی داشته است. آنها تیم خیلی خوبی هستند و مربی فوق العاده ای دارند. اما ما برای پیروزی و ارائه بهترین عملکرد خود، تلاش خواهیم کرد. تیم در فرم خوبی است و اعتماد به نفس دارد."

    آیا به یاد می آورید که وقتی بچه بودید، عادت داشتید بالا بردن جام توسط دیگران را تماشا کنید؟ "وقتی بچه بودم به یاد دارم که فینال های بزرگ را تماشا می کردم و می دیدیم که بازیکنان جام قهرمانی را بالای سر می برند. 'لا دسیما' لحظه ای است که تمام مادریدیستاها در موردش رؤیا پردازی می کنند. همه ما بسیار هیجان زده هستیم و باید پیروز شویم."

    نسبت به زمانی که به همراه منچستر یونایتد قهرمان چمپیونزلیگ شدید، چه تغییراتی کرده اید؟ "قطعاً بهتر شده ام. من به همراه منچستر یونایتد فاتح چمپیونزلیگ شده ام و حالا پنجمین فصل حضور من در رئال مادرید است. من همیشه رؤیای قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه رئال مادرید را داشتم."

    12 سال از آخرین قهرمانی رئال مادرید در اروپا می گذرد، فتح دسیما برای باشگاه و شما چه معنایی دارد؟ "این عنوانی است که ما سال ها برای به دست آوردنش تلاش کرده ایم. به همین خاطر، از روز اولی که ما بازیکنان وارد باشگاه می شویم فشار مثبتی برای کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ احساس می کنیم. امسال می دانیم که تنها یک گام کوچک تا رسیدن به این عنوان فاصله داریم. فشار بخشی از فوتبال و بازی کردن برای رئال مادرید است. ما عادت کرده ایم که همیشه باید پیروز شویم، اما این خوب است. من این فشار را دوست دارم چون مرا به بازیکن بهتری تبدیل می کند. این نوع ویژه ای از آدرنالین است که احساس می کنیم."

    برای برداشتن آخرین گام در مسیر قهرمانی، باید اتلتیکو مادریدی را شکست دهید که به خوبی می شناسید. چگونه می توان در مقابل اتلتیکو پیروز شد؟ "باید همانند بازی های قبلی مقابل آنها قرار بگیریم. ما در انجام این کار موفق بوده ایم و تیم های بزرگی را شکست داده ایم. چالش سختی خواهد بود. اتلتیکو تیم بسیار فشرده ای است و از لحاظ ذهنی بسیار قوی است. همیشه پیش بینی اینکه در فینال چه کسی برنده خواهد شد سخت است. این بازی کاملاً متفاوت خواهد بود و فکر می کنم جزئیات کوچک سرنوشت ساز خواهند بود."

    این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ را چگونه ارزیابی می کنید؟ "فکر می کنم در زمینه کار تیمی رئال مادرید کیفیت بالای خود به عنوان تیمی که شایسته قهرمانی است، را نشان داده است. در سطح شخصی، برای من همه چیز خوب پیش رفت. من آقای گل رقابت ها هستم و از این بابت بسیار خوشحالم. در ابتدای چمپیونزلیگ این هدف من نبود، اما همه چیز برای من خوب پیش رفت. هم تیمی هایم خیلی به من کمک کردند و من دوباره سعی خواهم کرد تا در فینال هم گلزنی کنم."

    امسال رکورد گلزنی دی استفانو در رقابت های اروپایی را پشت سر گذاشتید، آیا این هم معنای خاصی برای شما دارد؟ "فکر می کنم حالا بخشی از تاریخ باشگاه هستم، نه فقط به خاطر گل هایی که زده ام. بدیهی است که شکستن رکورد دی استفانو افتخار بزرگی است. من به عنوان یک انسان همواره او را تحسین می کنم. من هیچوقت شانس تماشای بازی او را نداشته ام، اما تعدادی از ویدئو های مربوط به او را دیده ام. شکر خدا، همه چیز برای من خوب پیش رفته است و از اینکه بخشی از تاریخ باشگاه رئال مادرید هستم، خوشحالم. تلاش خواهم کرد تا جایی که ممکن است به همراه این تیم به عناوین قهرمانی برسم، چرا که اینجا باشگاه مورد علاقه من است."

رابطه شما با بنزما و بیل در خط حمله تیم را چگونه می بینید؟ "خیلی خوب؛ فکر می کنم ما ارتباط کاملی با هم داریم. هم کریم و هم گرث بازیکنان فوق العاده ای هستند. از بازی کردن در کنار آنها احساس راحتی می کنم؛ همه چیز خوب پیش می رود و این برای تیم هم خوب است."

    به نظر می رسد گرث بیل از لحاظ بازی خیلی به شما شباهت دارد... "گرث بازیکن فوق العاده ای است و خیلی خوب با تیم هماهنگ شده است. او چند بازی بسیار عالی در چمپیونزلیگ، لیگ و جام حذفی داشته است. او در مقابل بارسلونا یک گل فوق العاده به ثمر رساند و کیفیت اش را نشان داده است. هر دوی ما انگلیسی صحبت می کنیم و طبیعتاً به هم نزدیک تر می شویم. من قبلاً هم به عنوان یک بازیکن از او خوشم می آمد و حالا که او را از نزدیک شناخته ام حتی بیشتر دوستش دارم. ما خیلی صحبت می کنیم و هر کاری بتوانم برای کمک به او انجام می دهم."

    خصوصیت اصلی این تیم رئال مادرید چیست؟ "ما تیم سریعی هستیم که دوست دارد گل های زیادی به ثمر برساند. از برخی نقطه نظر ها، بازی تیم ما تماشایی است. مردم دوست دارند برای تماشای ما به ورزشگاه بیایند چرا که بازی های ما کیفیت بالایی دارد و آنها فوتبال جذابی را می بینند. مادرید تیمی است که گلزنی را دوست دارد و می خواهد در داخل زمین بدرخشد و هواداران را سرگرم کند. این همه چیز دارد."

    در مورد لیسبون چه می توانید بگویید؟ شهری که سال های زیادی از دوران نوجوانی خود را در آن سپری کرده اند... "فینال در ورزشگاه دا لوژ برگزار خواهد شد که برای تمام پرتغالی ها و من یک جای افسانه ای است. فینال در کشور من برگزار خواهد شد و من از این بابت بسیار خوشحالم. می دانم که همه حامی رئال مادرید نخواهند بود، اما مشکلی نیست. من سعی می کنم تا حداکثر لذت را داشته باشم چرا که شما هر روز به فینال چمپیونزلیگ نمی رسید."

    آنچلوتی؟ "از همان ابتدای کار تجربه خیلی خوبی با او داشته ام، او انسان فوق العاده ای است. او یک انسان منحصر به فرد است. به عنوان مربی، چیزی برای گفتن وجود ندارد، چرا که او قبلاً همه چیز را فتح کرده است. آنچه که بیشتر در مورد او مشهود است، تواضع و فروتنی او به عنوان یک دوست و یک انسان است. این برای تمام کسانی که با او کار می کنند، یکسان است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10551
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13556
بازدید ماه : 13468
بازدید کل : 418214
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1