مصاحبه دل بوسکه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


هنوز هیچ بازیکنی به طور قطع از لیست اسپانیا خط نخورده است ...


    به گزارش AS، ویسنته دل بوسکه یک روز پس از قهرمانی تیم سابقش در اروپا گفت: "به رئال مادرید برای قهرمانی و اتلتیکو برای تلاششان تبریک می گویم. هر دو آنها فصل فوق العاده ای داشتند. بازی متعادل و هیجان انگیزی بود اما در وقت های اضافه کار برای اتلتیکو خیلی سخت شد. رئال مادرید موفق شد از موقعیت ها نهایت استفاده را بکند. بهترین اتفاق در این بازی به نظر من نبودن درگیری بین بازیکنان بود."

    سرمربی فعلی تیم اسپانیا درباره لیست بازیکنان دعوت شده برای دیدار برابر بولیوی نیز گفت: "سخت بود انتخاب بازیکنان پس از فینال دیشب اما 8 بازیکن دیگر به لیست فعلی اضافه می شوند و جایگزین بازیکنان کنونی خواهند شد. در حال حاضر ما اسامی 26 بازیکن را داده ایم که بعد از بازی برابر بولیوی نام 3 نفر خط می خورد. ما لیست نهایی را روز 2 ژوئن و پس از گرفتن تاییدیه نهایی بازیکنان مصدوم اعلام خواهیم کرد. ما دوست داریم که تمامی بازیکنان دعوت شده شرایط تمرین داشته باشند و برای بازی اول مقابل هلند، دستمان پر باشد، برای همین بازیکنانی که مشکل مصدومیت دارند را نخواهیم برد."

    وی در مورد مصدومین فعلی لاروخا اضافه کرد: "در حال حاضر به غیر از کاستا و خوانفران که در تماس با آن ها هستیم، بقیه در دسترس هستند. آلبا، ژاوی و آلبیول نیز شرایط بازی را دارند. هنوز هیچ کس به طور قطع خط نخورده است. تیاگو و ناواس در حال ریکاوری هستند و نگردو و یورنته هم مدنظر داریم. ما همچنین تورس را داریم که جدا ار آمار فعلی اش، همیشه برای تیم مفید بوده و به ما کمک کرده است. درباره دلوفو نیز بگویم که وی عملکرد عالی در اورتون داشنه است و اعتماد به نفس بالایی دارد و ما او را به عنوان بازیکن جایگزین تحت نظر داریم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1492
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 4497
بازدید ماه : 4409
بازدید کل : 409155
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1