قهرمانان دسیما را برای هواداران به نمایش گذاشتند
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


سانتیاگو برنابئو عملا قهرمان قهرمانان خود را دید ...


     به گزارش as, قهرمانان دسیما، کسانی‌ که پس از ۱۲ سال جام اروپایی را به برنابئو آوردند و به باشگاه آنچه بار‌ها و بار‌ها برده بودند را برگرداندند در میان هواداران جام اروپایی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان آنها را مجبور به صبر کردند اما در آخر در ساعت ۱۰:۳۰ شب به برنابئو رسیدند، جایی‌ که جام اروپایی رو به هزاران هواداران خود نشان دادند. بعد تر آنها به madric city hall رفتند و تمام جام‌های اروپایی را به نمایش گذاشتند.

    پس از آن نوبت قهرمانان لیسبون بود که برای هواداران صبر کنند. استادیوم تاریک شد و صحنه‌های از اول فصل تا به حال در نمایشگر‌های بزرگی‌ به نمایش در آمد و صحنه‌های از بازی ۴-۱ برابر اتلتیکو هم وجود داشت. در این هنگام میکل نادال کمدین صحنه را در دست گرفت و به تقلید حرکات مختلف پرداخت. سرود جدید رئال مادرید اجرا شد و ویدیو کاملی از صحنه‌های ضبط آن به همراه بازیکنان به نمایش در آمد.

    در آخر نوبت کادر فنی‌ و بازیکنان بود. کارلو آنچلوتی که به تنها مربی‌ در کنار باب پیسلی تبدیل شده که سه‌ بار قهرمانی اروپا را برده است به همراه زیدان و پل کلمنت به روی صحنه آمدند. تشویق‌های بی‌ امانی برای کادر فنی وجود داشت. پس از کادر فنی نوبت بازیکنان بود که نادال پس از ورود هر کدام از آنها نکاتی‌ را در مورد آنها گوشزد می‌‌کرد. 

    ایکر کاسیاس و راموس وظیفه بالا بردن جام‌ها را به همراه ۷۰ هزار هوادار بر عهده داشتند. همانطور که جشن‌ها ادامه پیدا می‌‌کرد سرود معروف چطور می‌‌توانم تو را دوست نداشته باشم اجرا شد که البته در شعر آن به جای گفتن عدد ۹، از ۱۰ استفاده شد. کاسیاس هم به هواداران گفت:" دسیما برای همه شما است. همه مادریدیستا‌ها در تمام دنیا. امیدوارم که از آن لذت ببرید. از فردا باید به فکر یازدهمی باشیم."

    سرجیو راموس هم میکروفن را در دست گرفت و گفت:" افتخاری است که عضوی از بهترین تیم دنیا باشم. امیدوارم که برای سال‌ها اینجا باشم و در برنابئو بازنشست شوم. من عشق هواداران را با خود دارم. این یک رویای کامل است که جام اروپایی را بالا ببریم اما برای آن بازیکنان و کادر فنی و همه شما زحمت کشیده ایم. من این جام را به همسرم و پسرم و همچنین پیتینا، همسر فلورنتینو پرز که از آن بالا‌ها به ما کمک کرد، تقدیم می‌‌کنم."

    گروه Red One سرود جدید رئال مادرید را اجرا کرد و آنچلوتی هم کمی‌ از آن را خواهند که انگار اگر مربیگری را کنار بگذارد، می‌‌تواند همین امروز پشت میکروفن قرار بگیرد!

     آنچلوتی در ادامه گفت:" باعث غرور است که کارمان که خوشحال کردن مردم است را انجام دهیم. فوتبال همین است."

     آلوارو آربلوا در خاتمه جشن گفت:" در حال حاضر، این یک شادی حقیقی‌ است اما برای بردن آن بسیار سختی کشیدیم. ما مهمترین جام باشگاهی را بردیم. ما زمان زیادی را منتظر ماندیم. نکته اصلی‌ این است که بتوانی‌ مردمی که با تو هستند را خوشحال کنید و آن را با مردمی که دوستشان داری و همه شما مادریدیستا‌ها جشن بگیری."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:18 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8782
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11787
بازدید ماه : 11699
بازدید کل : 416445
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1