صحبت های کاسیاس، پرز و شهردار مادرید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


حاشیه جشن قهرمانی رئال مادرید ...


    به گزارش فوتبال اسپانیا و به نقل از AS، شهردار مادرید، آنا باتلا به باشگاه رئال مادرید تبریک گفت؛ پس از آن نیز یک پیراهن رئال مادرید توسط فلورنیتنو پرز به ایشان اهدا شد. این پیراهن توسط تمام بازیکنان رئال مادرید امضا شده بود.

    شهردار مادرید نیز به مناسبت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "بازگشت به خانه را به تمام مادریدیستا ها تبریک می گویم. شما با قهرمانی بازگشتید و این ما را خوشحال می کند. به هواداران هر دو تیم به خاطر رفتار و کنش خوبشان تبریک می گویم. ما بازی را با اتحاد بیشتری به پایان رساندیم. مادرید حالا یکی از بهترین شهرهای ورزشی است. بودن تیمی مانند رئال در این شهر برای ما باعث افتخار است. شما ماه گذشته در کوپا دل ری قهرمان شدید و حالا دسیما را به ارمغان آورده اید. حالا انتظار من دیدن شما در ماه آگوست به همراه جام سوپر کاپ اروپاست. می دانم که دست یابی به هر افتخاری در توان شما است. باز هم قهرمانی را به شما تبریک می گویم و هالا ماردرید!" 

    پرز نیز پس از سخنان شهردار مادرید به سخن رانی پرداخت و گفت: "این جا حالا ما لا دسیما را داریم. ما این قول را داده بودیم و حالا به لطف بازیکنان و کادر فنی توانمندمان موفق شدیم به قول خود عمل کنیم. ما به درستی به تاریخ پیوستیم. ما هیچگاه نا امید نشدیم. ما زنده هستیم و همیشه به مبارزه ادامه خواهیم داد. من به این تیم و به این بازیکنان افتخار می کنم. ما حالا به رکورد 10 قهرمانی در اروپا رسیده ایم و این رکورد جاودانه خواهد ماند."

     کاسیاس نیز در نهایت میکروفون را در اختیار گرفت و از آینده مادرید گفت، وی در سخنان خود اظهار داشت: "از طرف بازیکنان به خاطر حضورتان در اینجا از شما تشکر می کنم و به شما خوش آمد می گویم. ما می خواستیم جام اروپایی را به شهر بیاوریم و قهرمانی اروپا را بالاخره برای هوادارنمان در سراسر دنیا به ارمغان بیاوریم. خوشبختانه ما سال آینده هم می توانیم در این جا قرار بگیریم. این به معنای این است که در رقابت های مهمی قهرمان شدیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:34 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7379
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10384
بازدید ماه : 10296
بازدید کل : 415042
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1