مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


با تیم فوق العاده ای کار کردم ...


    به گزارش BBC، بیل 24 ساله با گلی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند رئال را به کسب دسیما نزدیک تر کرد، دسیمایی که در نهایت با پیروزی 4-1 در برابر اتلتیکو مادرید به دست آمد و رئال پس از مدت ها موفق شد دبل کند. اما کارلو آنچلوتی در حاشیه جشن قهرمانی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در مورد بیل گفت: "در طول فصل گرث بیل خبو بود و سال آینده شرایط و وضعیت او بهتر می شود."

    شب گذشته در حالی رئال مادرید دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را جشن می گرفت که بیش  از 60000 نفر در سانتیاگو برنابئو حضور داشتند. در این مراسم کادر فنی و بازیکنان جام دهم را به نمایش گذاشتند و همراه با هوادارن به رقص و پایکوبی پرداختند. کسب این قهرمانی در اروپا به منزله پایان حسرت دوازده ساله هوادارن رئال مادرید برای کسب دهمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود. 

    اما مربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه گفت: "کسب این جام بسیار مهم بود؛ چراکه ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم اما برخلاف جریان بازی ما با یک گل عقب افتادیم. اما پس از آن همت و تلاش بازیکنان باعث شد گل خورده شده جبران شود. کسب این عنوان قهرمانی برای هواداران رئال مادرید باعث افتخار ماست. ما هیچگاه گل بیل را فراموش نخواهیم کرد. این گل هرچند دیر بود اما به ثمر رسیدن آن در وقت های اضافه باعث ویژه شدن این گل شد."

     آنچلوتی در نهایت نیز افزود: "با بازیکنان فوق العاده ای کار کردم، کسانی که حرفه ای بودند و این موضوع را در مسابقه نیز نشان دادند. نه تنها بازیکنانی که در زمین مسابقه حاضر بودند، بلکه بازیکنانی که روی نیمکت و سکو نشسته بودند نیز بسیار حرفه ای عمل کردند و این باعث خوشحالی من است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:40 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4684
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7689
بازدید ماه : 7601
بازدید کل : 412347
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1