صحبت های خدیرا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در جام جهانی با آمادگی کامل به میدان خواهم رفت ...


    به گزارش بخش بین المللی سایت گل، سمی خدیرا احساس می کند رئال مادرید در فینال لیسبون در حالی که "مرده" بود با گل راموس نجات یافت. دیگو گودین در ابتدا برای روخی بلانکوس گل زنی کرد و پس از آن در حالی که حسرت کسب دسیما به سیزده ساله شدن نزدیک می شد، گل دقیقه 90 راموس رئال را نجات داد و این تیم در نهایت موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. 

   سامی خدیرا نیز پس از این قهرمانی در گفت و گویی با سایت رسمی فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "این بزرگترین افتخاری است که در دنیای فوتبال وجود دارد. حس من وصف نشدنی است. واقعا خوشحالم؛ در حالی که ما مرده بودیم، ضربه سر راموس ما را نجات داد و باعث شد با دیگر برگردیم."

    خدیرا که در حضور ایارمندی و با توجه به محرومیت ژابی آلونسو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود در دقیقه 59 فینال جای خود را به ایسکو داد؛ وی در ادامه گفت: "به نظر من این بدیهی است که عملکرد شخصی من باعث شد من تعویض شوم و باید از زمین مسابقه بیرون می رفتم. اما فکر می کنم، شاید من نباید از ابتدا در ترکیب قرار می گرفتم. البته این اعتماد بالای سرمربی به من را نشان می دهد که اجازه داد بدون هیچگونه ریکاوری خاصی در بازی فینال و آن هم از ابتدا بازی کنم. به طور کلی با توجه به چند بازی تدارکاتی آلمان، آن هم پیش از جام جهانی می توانم آمادگی خود را به دست آورم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:43 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6956
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9961
بازدید ماه : 9873
بازدید کل : 414619
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1