دی ماریا جدا نمی شود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رختکن رئال و آنچلوتی به هیچ وجه نمی خواهند آنخل برود ...


     بازیکن آرژانتینی پیشنهاداتی دارد که شامل افزایش دستمزد او نیز می شود اما کارلتو نمی خواهد شاهد جدایی یکی از بازیکنان مورد علاقه اش از برنابئو باشد.

    "آنخل نرو" واکنش کلی رختکن رئال مادرید به شایعات اخیر بود. نه تنها از طرف آنچلوتی که همیشه از بازیکنان خود حمایت می کند، بلکه برخی از بازیکنان اصلی تیم مانند کریستیانو رونالدو نیز این خواسته را دارند؛ ستاره پرتغالی به هیچ وجه نمی خواهد روج او در خط هافبک از لوس بلانکوس جدا شود.

    این هافبک قبل از ملحق شدن به اردوی تیم ملی آرژانتین، چند روزی در شهر روساریو استراحت خواهد کرد. او مصمم است تا قبل از شروع جام جهانی بداند که فصل بعد در کدام باشگاه بازی خواهد کرد. چند هفته آینده می تواند حیاتی باشد.

    دو باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن و موناکو، تیم های لیگ برتری آرسنال، منچستر یونایتد و سیتی و یوونتوس از سری آ به سختی به دنبال امضای قرارداد با او هستند. در زمینه جنگ پیشنهادات نیز ظاهراً پیشنهاد 50 میلیون یورویی به اضافه دستمزد سالانه 7 میلیون یورو [2 برابر رئال مادرید] می تواند توافقات را حاصل کند.

     کسب قهرمانی در جام حذفی و چمپیونزلیگ می تواند این قدرت را به آنچلوتی بدهد که برای ماندن هافبک مورد علاقه خود پافشاری کند و تحت هیچ شرایطی او را نفروشد، اتفاقی که می تواند با شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد و افزایش دستمزد بازیکن در مادرید همراه شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 11:57 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6162
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9167
بازدید ماه : 9079
بازدید کل : 413825
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1