راموس و رونالدو دو رقیب اصلی برای توپ طلا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رقابتی سخت با رونالدو در راه است!


    گلزنی او در فینال چمپیونزلیگ که زمینه ساز فتح دسیما بود، محبوبیت او را به اوج رسانده است و در حال حاضر به عنوان یکی از کاندید های احتمالی توپ طلا مطرح شده است.

    دو گل از او در مونیخ، در دیداری که نبرد میان گواردیولا و رئال مادرید را اکثر دنیا تماشا می کرد، و گلی که در ورزشگاه دا لوژ و در مقابل دیدگان تمام جهان جریان بازی را تغییر داد، جایگاه او به عنوان بهترین مدافع مرکزی حال حاضر جهان را تثبیت کرده است. یک جام جهانی خوب، به این معنی که اسپانیا باید تا حد ممکن در برزیل پیش برود، می تواند او را به طور قطع به مرحله نهایی دریافت توپ طلای 2014 بفرستد.

    جالب اینجاست، که رقیب اصلی او برای دریافت این جایزه، دوست صمیمی خود، کریستیانو رونالدو است. ستاره پرتغالی به لطف 17 گل در چمپیونزلیگ [ثبت رکوردی تاریخی]، 31 گل در لالیگا و تثبیت کفش طلا و این حقیقت که قهرمانی چمپیونزلیگ و جام حذفی را در یک فصل به دست آورده است و می تواند قهرمانی در سوپر کاپ اروپا [12 آگوست مقابل سویا]، سوپر کاپ اسپانیا [20 و 27 آگوست مقابل اتلتیکو] و جام باشگاه های جهان که ماه دسامبر در مراکش برگزار خواهد شد را به افتخارات خود اضافه کند، بار دیگر مدعی است.

    اما، نکته این است: در صورتی که رونالدو تمام این عناوین را کسب کند، راموس نیز هم تیمی اوست... بنابراین یکی از تفاوت های اصلی میان این دو، جام جهانی خواهد بود. اگر راموس می خواهد برنده توپ طلا شود، باید بر رقبای سنتی، یعنی هافبک ها و مهمتر از آن مهاجمان غلبه کند. تنها مدافعانی که برنده توپ طلا شده اند، کاناوارو (2006) و بکنباوئر (1972 و 1976) بوده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:0 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6319
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9324
بازدید ماه : 9236
بازدید کل : 413982
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1