تاتنهام خوشحال ترین تیم از قهرمانی رئال
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


قیمت گرث بیل 110 میلیون یورو شد!


    اگر تیمی از قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ و فتح دسیما خوشحال باشد، بدون شک تاتنهام هاتسپر است. آنها بعد از اینکه گرث بیل در قهرمانی رئال مادرید نقش ایفا کرد، از فروش او 8 میلیون یورو دیگر نیز دریافت خواهند کرد، به علاوه 101 میلیون یورو که در آن زمان دریافت کرده بودند.

    بدین ترتیب مبلغ نهایی این انتقال به 110 میلیون یورو نزدیک می شود. این بند مربوط به عملکرد و میزان تعیین کنندگی بازیکن در رقابت های چمپیونزلیگ، تابستان گذشته در توافقنامه میان فلورنتینو پرزو دنیل لوی ثبت شده است.

    انتقال بیل به رئال مادرید در تابستان 2013 یکی از داستان های اصلی پنجره نقل و انتقالات بود و برای مدت ها توجه رسانه های اسپانیا، انگلیس و سراسر جهان را به خود جلب کرد. در تابستان سال 2012 دنیل لوی و گرث بیل به توافق رسیدند که در صورت داشتن پیشنهادی بالای 80 میلیون یورو، او به فروش برسد. هنگامی که رئال مادرید برای خرید این بازیکن اقدام کرد، دنیل لوی مبلغ 120 میلیون یورو درخواست کرد، مبلغی که تیم اسپانیایی قصد پرداخت آن را نداشت. با اینحال بیل مشتاق بود تا این انتقال صورت بگیرد.

    تقلا و جنگ میان دو باشگاه منجر به این شد که بازیکن سرکشی کند و از تمرین کردن به همراه تاتنهام امتناع ورزد، هرچند مسئولان تاتنهام ادعا می کردند که او از ناحیه زانو و مچ پا مصدوم است. اما بعداً او اعلام کرد که دیگر هرگز برای این باشگاه بازی نخواهد کرد و خواستار سرعت بخشیدن لوی در روند مذاکرات شد.

    تصمیم قطعی بیل باعث شد تا او به ماربیا سفر کند، جایی که قصد داشت تا زمان اعلام رسمی انتقالش آنجا بماند. این حرکت به شدت لوی را تحت فشار قرار داد – بازیکن در دیدار اول فصل مقابل سوانسی به میدان نرفت و مذاکرات وارد فاز نهایی شد و هر دو طرف متوجه شدند که باید توافقی حاصل شود.

    توافق نهایی میان پرز و لوی روی مبلغ 101 میلیون یورو + پاداش های مربوط به عملکرد صورت پذیرفت. بیل قراردادی 6 ساله امضاء کرد و در 2 سپتامبر در ورزشگاه برنابئو معرفی شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:4 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8453
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11458
بازدید ماه : 11370
بازدید کل : 416116
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1