صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


عدالت رعایت شد ...


    در مصاحبه با UEFA.com کاسیاس گفت: "در چنین وضعیت هایی شما احساس مسئولیت می کنید، اما این فوتبال است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد."

    دسیما: "این یک منبع شادی باور نکردنی است. بعد از مدتی طولانی، در حقیقت پس از گذشت زمانی طولانی فکر شما از احساسات لبریز خواهد شد. و به خاطر این لطف که توانستیم میلیون ها هوادار خود را شاد کنیم، خدا را شکر می کنم؛ همه در لیسبون و تمام مردمی که بازی را از تلویزیون دنبال می کردند، در اسپانیا و سراسر جهان."

     پادشاه اروپا: "فکر می کنم به لطف تلاش ما، رئال مادرید را به عنوان پادشاه اروپا به جایگاهی که شایسته اش بود بازگرداندیم. ما 10 عنوان قهرمانی در اروپا داریم، که تنها می توان گفت باور نکردنی است."

    عدالت: "بعد از اینکه 3 سال متوالی به فینال نزدیک شدیم، به لطف سختی ها، شجاعت، تعهد، جرئت و این واقعیت که هرگز تسلیم نشدیم، عدالت رعایت شد. این پایانی خوش برای یک فصل شگفت انگیز بود. و اگرچه به زحمت افتادیم، اما شایسته اش بودیم."

    گل گودین: "سخت است. دریافت آن گل مضحک و مزخرف بود و به همین خاطر احساس بدی به آدم دست می دهد. شما خود را به خاطر وضعیت پیش آمده مسئول می دانید و می بینید که تیم به سختی تلاش می کند و نتیجه نمی گیرد. اما فوتبال همین شکل است. 90 دقیقه به اضافه وقت های تلف شده است. به نظر من زمان های تلف شده درست بود، چرا که در جریان بازی ثانیه های زیادی تلف شد. هر دو طرف به خاطر فصلی طولانی رنج می کشیدند و در نهایت وقتی گل مساوی را زدیم عدالت رعایت شد و در وقت های اضافی پیروز شدیم. رئال مادرید بهتر از اتلتیکو بود، بنابراین در نهایت با شایستگی قهرمان اروپا شدیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:9 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6801
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9806
بازدید ماه : 9718
بازدید کل : 414464
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1