پرز فاش کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


آنچلوتی گزینه اول فرگوسن برای هدایت منچستر یونایتد بود ...


    به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مدیر باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز ادعا می کند کارلو آنچلوتی گزینه مد نظر سر آلکس فرگوسن برای جانشینی در منچستر یونایتد بوده است. فرگوسن در پایان فصل گذشته، پس از به دست آوردن سیزدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و دیوید مویس را جانشین خود کرد، کسی که به علت نتایج ضعیف خود اخراج شد و حالا سرمربی نام آشنا فوتبال اروپا، لوییس فن خال جانشین او شده است. 

    در همین راستا پرز هم اکنون ادعا می کند، دیوید مویس انتخاب اصلی فرگوسن نبوده است و او فصد داشته است تا آنچلوتی را از پی اس جی به الدترافورد بیاورد، وی در این باره به رادیو اسپانیا گفت: "فرگوسن با او (آنچلوتی) تماس گرفته است و خواسته است که به او پیشنهاد سرمربی گری را بدهد؛ اما آنچلوتی چون به ما قول داده بود و با ما به توافق رسیده بود به او جواب منفی داده است." 

    این مربی ایتالیایی در دوران حضور خود در لیگ برتر موفق شد با چلسی به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی برسد و اخیرا شایعات هدایت منچستر یونایتد برای فصل بعد را رد کرد. در هر حال آنچلوتی اما فکر سرمربی گری در تیم ملی ایتالیا را در سر دارد و در این باره به خبرنگاران گفت: "هدایت تیم ملی کشورتان همیشه یک هدف است. اما در حال حاضر من همچنان می خواهم که هر روز بر سر تمرینات باشم، از داشتن روابط روزانه با بازیکنان و تیم لذت می برم."

    وی همچنین در نهایت به شوخی ادامه داد: "زمانی که دیگر این کار برایم لذت بخش نباشد؛ بعد از اتمام قرارداد چزاره پراندلی با فدراسیون فوتبال ایتالیا تماس می گیرم و سرمربی ایتالیا می شوم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:12 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8463
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11468
بازدید ماه : 11380
بازدید کل : 416126
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1