مصاحبه کامل پرز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کاسیاس در مادرید خواهد ماند؛ فکر می کنم هیچکس فروخته نخواهد شد؛ راموس یک پدیده است ...


    سرخیو راموس: "سرخیو یک پدیده است. او از بچگی به اینجا آمده است و به نظر می رسد که تمام زندگی اش را در سانتیاگو برنابئو سپری کرده است. این یک واقعیت است.حالا او بالغ تر شده است و حتی در سطح بهتری بازی می کند. من در جشن قهرمانی او را با پسرش دیدم و گفتم که 'زندگی ات چقدر تغییر کرده است سرخیو!' او پایانی فوق العاده برای فصل خود داشت. باید بگویم که در دو بازی بزرگ [نیمه نهایی و فینال] او تیم را به جلو هدایت کرد. برنامه ریزی و تجمع بازی ها طوری بود که باعث خستگی بازیکنان شد، بنابراین وقتی راموس به آن شکل از راه می رسد و بالاتر از دیگران به تیم کمک می کند، قابل توجه است. در مونیخ او دو گل به ثمر رساند که راه فینال را باز کرد، و سپس در فینال هم راه قهرمانی را هموار کرد."

    ایکر کاسیاس: "تمام سال در مورد این موضوع صحبت کرده ایم. اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، کاسیاس تا پایان قراردادش در اینجا خواهد ماند. در زندگی شما هیچ چیز را نمی توانید تضمین کنید، نه او و نه ما، اما هیچ اطلاعاتی بر خلاف این وجود ندارد."

    کاسیاس و لوپز: "فکر می کنم هر دو خیلی خوب بازی کردند اما حل این مشکل به عهده آنچلوتی است. من نمی توانم کاری انجام دهم، اگرچه افرادی وجود دارند که می گویند کاسیاس به خاطر من بازی نمی کند."

    دیگو لوپز و آربلوا: "فکر می کنم تقریباً همه بازیکنان خواهند ماند، اما در زندگی هرگز نمی دانید چه خواهد شد. به هرحال، تابستان تازه شروع شده است و تا سپتامبر زمان داریم. علاقه ناپولی؟ هیچکس به من نگفته است که می خواهد به ناپولی یا جایی دیگر برود."

    گرث بیل: "بیل موقعیت های گلزنی مسلمی داشت و مردم ناامید شده بودند، اما سرنوشت مقرر کرده بود که او گل دوم را به ثمر برساند. او بازیکن بزرگی است و کسانی که می خواهند به من حمله کنند و من را نمی خواهند، تلاش می کنند تا خریدی که انجام داده ام را مورد انتقاد قرار دهند. بیل دو بار در لیگ برتر بهترین بازیکن انتخاب شده است و بازیکنی است به زودی نزدیک توپ طلا و یا حتی برنده خواهد شد. گفتن اینکه او مصدوم بوده است، یا فتق داشت، پوچ و مضحک است و این فوتبال نیست. تمام چیزهایی که خوانده اید... به یاد می آورم که وقتی زیدان را به خدمت گرفتیم هم دقیقاً همین حرف ها را می زدند."

    آلوارو موراتا: "من باید با مربی و بازیکن صحبت کنم تا ببینم بهترین حالت برای همه چیست. برای مثال، کاری که ما در مورد کارواخال انجام دادیم بسیار مثبت بود و او برای بازی کردن جدا شد. برای ما، اگر کسی فروخته می شود به این خاطر است که فرصت بازی کردن پیدا کند، اما بهترین مکان برای انجام این کار مادرید است."

    فابیو کوئنترائو: "فصل گذشته زمان هایی وجود داشت که می گفتند سیکوئیرا به مادرید می آید، اما هیچ اتفاقی نیافتاد. فابیو کمک زیادی به ما کرده است، به خصوص در لحظات کلیدی که مارسلو مصدوم بود. او بازیکن بسیار رقابت طلبی است اما توقعات در اینجا بسیار بالا است. نمی توانید حتی برای دقیقه ای بیخیال باشید، چون هو خواهید شد. اما او بازیکن بزرگی است و این را در جام جهانی خواهیم دید و از اینکه او در مادرید است بسیار خوشحالم."

    په په: "په په عزیر من است، درسته؟ خوشحالم که این را می گویند، چون من او را به خدمت نگرفته ام. په په یک مادریدستای واقعی است و با جان و دل بازی می کند. از اینکه در مادرید به کارش ادامه دهد خوشحال می شوم."

    آنخل دی ماریا: "در ژانویه هیچ مشکلی با دی ماریا نداشتیم. نمی دانم چه کسی با موناکو صحبت کرده است. این اولین باری است که چنین چیزی را می شنوم. از اینکه دی ماریا با ما بماند بسیار خوشحال می شوم چرا که فکر می کنم راه درستِ بازی کردن در این باشگاه را پیدا کرده است."

    تمدید قرارداد سامی خدیرا و کریم بنزما: "در ابتدای فصل و در طول فصل با آنها صحبت کردیم و گفتیم که در پایان فصل هم صحبت خواهیم کرد که اکنون به پایان فصل رسیده ایم. آنها تا سال 2015 قرارداد دارند و بنابراین در اولویت هستند."

    کارلو آنچلوتی: "او محیطی بسیار صمیمی و راحت ایجاد کرده است. تمام فشار ها که می تواند میان بازیکنان، با روزنامه ها نگار های اطراف، رخ دهد، حذف شده است. او باید هر هفته 4 بار صحبت کند. او به خاطر کارش شایسته مدال است. مدیریت کردن 25 بازیکن همیشه سخت است، و این کار در رئال مادرید حتی سخت تر هم می شود، چرا که ما در هر پست بهترین ها را داریم. این افراد غرور خود را دارند و به مانند همه کمی خودبین هستند. اما آنچلوتی به مانند یک خانواده بزرگ آنها را مدیریت کرد و او متحد ترین ترکیبی که در طول دوران ریاستم دیده ام، ساخته است."

    آسیر ایارامندی: "فکر می کنم ایارامندی برای سال ها در کنار ما خواهد بود و خیلی خوب عمل خواهد کرد. در غیر این صورت نمی دانم چرا او را به خدمت گرفته ام."

    نقل و انتقالات: "خرید بازیکنی بزرگ؟ همه بازیکنان بزرگ را در اختیار داریم. در حال حاضر تنها به بازیکنانی که داریم فکر می کنم، که بهترین هستند. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد چرا که بازار نقل و انتقالات تا 31 آگوست باز است، اما ما هیچ ضرورتی ندایم."

    نیمار: "من صادقانه اطلاعی از هزینه های او ندارم، اما من مایل بودم که در سطح بهترین بازیکنان برای او پرداخت کنم."

    سرخیو آگوئرو: "من واقعاً به خرید آگوئرو فکر نکرده ام. او در افکار ما جایی ندارد. داشتن این همه بازیکنان خوب به اندازه نداشتن آنها، بد است. سال گذشته مدیریت کردن گونزالو هیگواین و کریم بنزما بسیار سخت بود. امسال با جدایی هیگواین، کار ها راحت تر شده است. نمی دانم که داشتن دو بازیکن بسیار خوب در هر پست خوب است یا نه."

    هواداران: "هواداران رئال مادرید، بدون توجه به کاری که انجام می دهید، همیشه بیشتر مطالبه کنید. این وفادارای فوق العاده است، اما پر توقع باشید. نمی توانید از مواضع خود دست بکشید. وقتی بازیکنان جدید می آیند و هو می شوند، من باید توضیح دهم. اما این نیاز، مادرید را اسطوره ای و افسانه ای کرده است و این به لطف هواداران است."

    دنی کارواخال و جام جهانی: "نمی دانم او به جام جهانی خواهد رفت یا نه، اما اگر من بودم مطمئناً او را با خود می بردم. و او قطعاً بازیکن فیکس می شد. فکر می کنم اگر حالا هم نباشد، او در آینده بازیکن ثابت تیم ملی خواهد بود. هیچ شکی ندارم."

    وسواس برای فتح دسیما: "هیچکس دلیلش را نمی داند، اما این درست است که وسواس وجود داشت. من همیشه گفته ام که وسواس کوچکی بود، اما حالا که قهرمان شده ایم، می توانیم بگوییم که واقعاً برای فتح دسیما وسواس داشتیم. ما این بار سنگین را از دوش خود برداشتیم، پس حالا به راحتی می توانیم قهرمانی بعدی را به دست آوریم."

    اسپانیا و جام جهانی: "فکر می کنم اسپانیا تیم خیلی خوبی دارد اما قهرمانی همیشه سخت است. ما دو قهرمانی متوالی در جام ملت های اروپا داشته ایم و دو قهرمانی متوالی در جهان بسیار سخت خواهد بود. فکر می کنم بازیکنان خوبی داریم و بازیکنان جوان خیلی خوب با ترکیب تیم آمیخته شده اند. می خواهم اسپانیا قهرمان جهان شود. کدام رئیس باشگاه نمی خواهد که اسپانیا قهرمان شود؟ آن که در تاتنهام است..."

    خوشحالی بعد از گل در فینال: "اگر کسی به خاطر جشن گرفتن من ناراحت شده است، عذر می خواهم. اما ما در محوطه ای بودیم که معمول نبود. من در گوشه نشسته بودم و هیچ رئیس باشگاه دیگری نزدیک من ننشسته بود و من کمی مهار نشده بودم."

    اتلتیکو مادرید: "ترجیح می دادم تیم دیگری را شکست دهیم، اما دیدن دو تیم مادریدی در فینال اتفاق خوبی بود. این مایه تأسف بود که یکی از دو تیم باید شکست می خوردند و وقتی یکی به پیروزی نزدیک شده باشد، بیشتر این را احساس می کند. فکر می کنم این مسابقه مثال خوبی برای همه بود، به خصوص برای بچه ها."

    بازی فینال: "اتلتیکو فصل فوق العاده ای داشت و همه چیز در زمین باقی ماند، اما لحظه ای رسیده بود که آنها نمی توانستند کار بیشتری انجام دهند. رئال مادرید بدشانس بود چرا که نیمه اول بازی برابر بود. سپس در نیمه دوم ما برتری محسوسی داشتیم و در نهایت به گلی رسیدیم که ارزش قهرمانی داشت."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:34 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8067
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11072
بازدید ماه : 10984
بازدید کل : 415730
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1