مصاحبه دی ماریا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در آرژانتین مسی رئیس ماست ...


    در حال حاضر کریستیانو رونالدو مدعی اصلی دریافت توپ طلای 2014 است، اما بنا به گزارش AS، ستاره آرژانتینی در مصاحبه با Ole اظهار داشته که او نیز باید وارد رقابت شود.

    دی ماریا گفت: "وقتی من فصلی فوق العاده به همراه باشگاهی فوق العاده را سپری کرده ام، گاهی اوقات دلیل نبودنم در لیست توپ طلا را درک نمی کنم. در اینجا بازیکنانی هستند که سابقه برنده شدن دارند. من برنده نشده ام و حتی در میان کاندید ها نیز نبوده ام، نه در میان 10 نفر و نه در میان 50 نفر برتر. اما چنین اتفاقاتی رخ می دهد. باید به کار کردن ادامه دهید. بازیکنان زیادی هستند که خوب کار می کنند اما فکر می کنم من فصل فوق العاده ای داشتم و بهترین فصلم در رئال مادرید بود. ما قهرمان چمپیونزلیگ شدیم و من بهترین بازیکن فینال انتخاب شدم. همچنین من سال خوبی با تیم ملی سپری کردم. امیدوارم حالا همه چیز خوب پیش برود."

    دی ماریا افزود که وقتی به ارودی تیم ملی ملحق می شوند، هیچ بحثی در مورد اینکه مسی نفر اصلی تیم است به وجود نمی آید: "او کاپیتان ماست و عصای دست تیم است. او چهار توپ طلا دارد و رئیس است. ما او را دنبال می کنیم و با او می رویم و من تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم تا همه چیز به راحت ترین شکل ممکن پیش برود. نمی دانم برای قهرمانی چه چیزهایی لازم است. آرژانتین روی کاغذ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است اما تیم های قدرتمند زیادی وجود دارد که در فرم خوبی به سر می برند. من باور دارم که تیم خوبی داریم که می تواند برای قهرمانی بجنگد. گروه ما خیلی خوب است و ما سعی خواهیم کرد برای رسیدن به فینال و کسب قهرمانی جهان، بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم. اگر ما قهرمان جام جهانی نشویم، همیشه یک شکست محسوب می شود. این تورنمنت می تواند شکستی دیگر باشد و یا داستانی جدید رقم بخورد. 7 بازی سخت وجود خواهد داشت، و گاهی اوقات به مانند اسپانیا در جام جهانی گذشته، نیاز به کمی شانس دارید."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:40 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4525
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7530
بازدید ماه : 7442
بازدید کل : 412188
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1