مصاحبه اخیر دی ماریا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


به فدراسیون فوتبال آلمان بدهکارم ...


    به نقل از espnfc، خدیرا شنبه گذشته در فینال لیگ قهرمانان 60 دقیقه در ترکیب رئال مادرید حضور داشت. این سومین حضور خدیرا در میادین بعد از دوری 6 ماهه از میادین به خاطر مصدومیت رباط ACL است. خدیرا از ماه آوریل در تمرینات تیمی حضور داشته است و از سوی یواخیم لوو در لیست اولیه آلمان برای جام جهانی هم قرار گرفته است و مطمئن است که برای اولین بازی آلمان در جام جهانی {26 خرداد} در بهترین فرم خود خواهد بود.

    خدیرا در کنفراس خبری در اردوی تیم ملی آلمان گفت: "من آماده ام. نکات کوچکی باقی مانده است که باید روی آن ها کار کنم. من مرحله به مرحله پیش می روم. هدف مثل همیشه جام جهانی است و من خوش شانس هستم که ریکاوریم سریع پیش رفت. می خواهم برای 16 ژوئن در اوج آمادگی باشم. "

    خدیرا که پس از قهرمانی رئال روز دوشنبه به ارودی آلمان در سودتیرول ملحق شده است گفت: "می خواهم به صورت اختصاصی روی قدرت و استقامتم کار کنم. همچنین باید در تمرینات تیمی هم شرکت کنم. "این یک راه طولانی بوده است. من زمان زیادی را صرف تمرینات بدنسازی کرده ام و برای رسیدن به  جام جهانی کار کرده ام. فدراسیون فوتبال آلمان تمام حمایت های لازم را از من به عمل آورد من به همین خاطر از آن ها تشکر می کنم. امیدوارم با نمایش های خوبم و موفقیت ها جواب آن ها را بدهم. "

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:45 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7790
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10795
بازدید ماه : 10707
بازدید کل : 415453
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1