مصاحبه آلونسو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


نباید اجازه دهیم فشار بر ما غلبه کند ...


    مدعیان قهرمانی در جام جهانی: "برزیل، آلمان، آرژانتین، ما و ایتالیا،... از لحاظ تاریخی ممکن است شانس قهرمانی داشته باشند اما امروز همه چیز بسیار نزدیک است و من احتمال یک شگفتی را رد نمی کنم."

    فشار: "اسپانیا باید بداند که چگونه فشار دفاع از عنوان قهرمانی را کنترل کند و نباید اجازه دهیم که فشار بر ما غلبه کند. من معتقدم که این تیم از تجربه کافی برخوردار است و داند که چگونه در چنین تورنمنت هایی بازی کند."

    پیامدهای یک حذف زود هنگام: "صعود نکردن از مرحله گروهی یک ناامیدی خواهد بود. ما می خواهیم که به خوبی آماده شویم. می دانیم که در گروه بسیار پیچیده ای قرار گرفته ایم و اگر ما سطح رقابتی لازم را نداشته باشیم می توانیم با مشکل مواجه شویم."

    هلند: "هلند تیم خوبی است و بازیکنان جوانی دارد که پتانسیل بسیار زیادی دارند. ما باید در این مسابقه بسیار مراقب باشیم چون در صورتی که پیروز نشویم، می دانیم که در وضعیت سختی قرار خواهیم گرفت."

    فینال 2010: "در 2010 هلند با جدیت مورد نیاز در یک فینال جام جهانی بازی کرد و این چیزی نیست که باعث ترس یا نگرانی ما شود."

    شیلی: "چهار سال از دیدار مقابل شیلی [دور گروهی جام جهانی 2010] گذشته است و هرآنچه اتفاق افتاده اهمیت زیادی ندارد چرا که شیلی همیشه رقیب سرسختی است."

    استرالیا: "ما انتظار یک بازی سخت را داریم. این روز ها در فوتبال اختلاف میان تیم ها بسیار کم شده است و اگر شما در بهترین سطح خود نباشید هر تیمی می تواند زندگی را برای شما سخت کند. ما نمی توانیم اتفاقی که چهار سال پیش در مقابل سوئیس افتاد را فراموش کنیم و هر بازی سخت خواهد بود. مثل همیشه، ما حداکثر احترام را برای حریفانمان قائل خواهیم بود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:4 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8209
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11214
بازدید ماه : 11126
بازدید کل : 415872
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1