توضیحات مصدومیت رونالدو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


روند بهبودی کریستیانو رونالدو خوب پیش می رود ...


     در حالیکه تنها 2 هفته به اولین مسابقه تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2014 برزیل زمان مانده است، کریستیانو رونالدو دوره درمان مصدومیت ران خود را آغاز کرده است. شاگردان پائولو بنتو اولین دیدار خود را در 16 ژوئن و در مقابل آلمان برگزار خواهند کرد اما Mundo Deportivo گزارش داده است که رونالدو هنوز به طور کامل آماده نیست.

     او در 4 روز گذشته زیر نظر پزشکان دوره درمان خود را سپری کرده است و دیدار دوستانه شنبه شب مقابل یونان را نیز به همین دلیل از دست داد. گفته می شود که مصدومیت رونالدو از تلاش های او در فینال چمپیونزلیگ ناشی می شود، جایی که او علیرغم مصدومیت، 120 دقیقه برای رئال مادرید بازی کرد تا در آخرین دقیقه از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

    تصور می شود که رونالدو دیدارهای دوستانه پیش روی تیمش مقابل مکزیک و جمهوری ایرلند را نیز از دست بدهد، هرچند گفته می شود که روند بهبودی او خوب پیش می رود ...



من عامل مصدومیت کریستیانو رونالدو هستم ...


    یک جادوگر غنایی در صحبت هایی عجیب ادعا کرد که وی عامل مصدومیت کریستیانو رونالدو می باشد و می خواهد که رونالدو از بازی تیم ملی پرتغال برابر غنا دررقابت های جام جهانی بیرون بماند.

    به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، یک جادوگر غنایی در مصاحبه ای با شبکه رادیویی Angel FM این کشور مدعی شد که وی با طلسم ها و نفرین هایش کاری کرده است که رونالدو در آستانه جام جهانی و دیدار تیم ملی پرتغال برابر غنا با مصدومیت رو به رو شود. "من دقیقا می دانم که مصدومیت رونالدو از چه ناحیه ای است و مشغول کار بر روی آن هستم. من در هفته های گذشته به صورت کاملا جدی بر روی این موضوع تمرکز کرده ام و برای این کار چهار سگ به خصوص را یافته و روح آن ها را از بدنشان جدا کرده ام. من 4 ماه پیش نیز گفته بودم که کاری خواهم کرد تا کریستیانو رونالدو در بازی برابر غنا در جام جهانی غایب باشد و تمام تلاشم را نیز پیرامون این موضوع انجام داده ام. امروز زانوی رونالدو، فردا ران پایش و روزی دیگر مشکل دیگری برایش به وجود خواهد آمد و به شما اطمینان می دهم که هیچ درمان انسانی و طبیعی بر روی مصدومیت رونالدو جواب نخواهد داد و پزشکان نیز به زودی خواهند فهمید که مصدومیت رونالدو اتفاقی ماورایی و فرای توانایی های علم پزشکی است."

    گفتنی است بازی دو تیم غنا و پرتغال در روز آخر رقابت های گروه هفتم رقابت ها و از ساعت 22:30 دقیقه به وقت تهران در شامگاه پنجم تیر ماه آغاز خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:13 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8053
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11058
بازدید ماه : 10970
بازدید کل : 415716
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1