صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 

وجود یک جو خوب، در زمان کار کردن واقعا مهم و اساسی است . هیچ وقت نباید این جو خوب از دست برود.

سایت گل- سرخیو راموس میهمان این هفته برنامه «ال اورمیگرو» ی شبکه 3 بود و در پاسخ به سوال مجری این برنامه که از او پرسیده بود که آیا وقتی بارسلونا شکست می خورد، او خوشحال می شود یا خیر گفت:« ما با بارسلونا رقابت می کنیم ولی زمانی که یک تیم اسپانیایی مقابل تیمی غیراسپانیایی بازی می کند، همیشه طرفدار تیم اسپانیایی هستم.»

راموس در جریان این برنامه از مسائل مختلفی صحبت کرد که در اینجا می توانید متن صحبت های او به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

*پنالتی از دست رفته مقابل بایرن درلیگ قهرمانان اروپا: روزی که انگیزه لازم برای زدن یک ضربه پنالتی را نداشته باشم، پشت توپ قرار نمی گیرم. کسی که پنالتی را می زند ، آن رااز دست می دهد. من نارحت می شوم که درموردم دروغ هایی گفته می شود. اگر نگرانی و استرس عصبی باعث شده بود که توپ را به آسمان بزنم، این را می گفتم ولی این طور نبود. بازیکنان دیگری هم پنالتی ها را خراب کردند. نقطه ای که توپ برای زدن ضربه پنالتی قرار می گرفت سالم و خوب نبود و من توپ را با پای حمایتی ام زدم. این تجربیات تو را قوی تر می کنند. اگر از سختی ها عبور نکرده و پیشی نگیری، زنده نیستی و نمی توانی مبدل به یک بازیکن حرفه ای شوی.همیشه باید بدانی که وقتی که اشتباه می کنی، چطور باید ورق را برگردانی و به رشد و پیشرفت ادامه دهی.

*زدن پنالتی به سبک پاننکا در بازی با پرتغال در یورو: در همان روز که در لیگ قهرمانان اروپا پنالتی ام را خراب کردم برای مادرم تعریف کردم که میخواهم پنالتی بعدی ام راچطور بزنم. می خواستم لحظه زدن آن پنالتی مقابل پرتغال را به خانواده ام تقدیم کنم. این پنالتی را بدین ترتیب زدم، چون می خواستم نشان دهم که از لحظات مهم و سخت نمی ترسم. من هم می توانم مثل هرکس دیگری که در کارهایش خراب کاری می کند، در کارم بلغزم.هیچ کسی توقعش را نداشت که من اینگونه پنالتی بزنم ولی این اسان ترین کار برای من بود. ولی اگر روی پاتریسیو، دروازه بان پرتغال آن را مهار می کرد، می بایست به اسپانیا برمی گشتم.

* سختی هایی که دل بوسکه درموقع زدن آن پنالتی کشید: دراین لحظات سرمربیان کسانی هستند که بیشتر از بقیه سختی می کشند. چون آنها به عواقب این ضربات و اتفاقاتی که ممکن است بیفتد فکر می کنند. ما دائما در حال تمرین ضربات پنالتی بودیم. پیکه، ژابی آلونسوو برخی دیگر از بازیکنان بعد از اتمام جلسات تمرینی می ماندیم و پنالتی زدن را تمرین می کردیم. من به بیسنته گفته بودم که چطور می خواهم پنالتی ام را بزنم و او به من می گفت که شهامتش را نداری. این در تاریخ می ماند ومی توانم این ویدئو را به فرزندانم نشان دهم

*جو خوب و صمیمانه در تیم ملی : وجود یک جو خوب، در زمان کار کردن واقعا مهم و اساسی است . هیچ وقت نباید این جو خوب از دست برود. مهم این است که در زمان رقابت ، یک هسته مرکزی تیم را رهبری کنند. ما لحظاتی را پشت سرگذاشتیم که در آنها به خاطر بازیهای رئال- بارسا درچند سال پیش، جو پرتنشی در اردوی تیم بود. آن زمان، برای ما یک قبل و بعد ایجاد کرد که برای اتحاد بیشتر تیم ملی به ما کمک زیادی نمود.

*افتادن جام حذفی از دست راموس: این لحظه ای است که در زندگی ام همیشه نقطه بارز و مشخصی است. من این اتفاق را اتفاق خنده داری می بینم. مهم این بود که آن جام را فتح کردیم و قهرمانی در جام حذفی را با همه مادریدی ها جشن گرفتیم

*تغییرات در چهره: دوست دارم که مراقب چهره ام باشم. تصویر ارائه شده از هر فردی مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:39 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8732
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11737
بازدید ماه : 11649
بازدید کل : 416395
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1