ال کلاسیکو در مکه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 دولت عربستان سعودی در نظر دارد تا به مناسبت افتتاح پروژه ساخت یک قطار تندرو میان مدینه و مکه، دیدار دوستانه ای میان رئال مادرید و بارسلونا ترتیب دهد

سایت گل- طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.س دولت عربستان سعودی در نظر دارد تا برای افتتاح پروژه عمرانی ساخت قطار تندرو میان دو شهر مقدس مکه و مدینه که 450 کیلومتر با هم فاصله دارند، دیدار دوستانه ای میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید ترتیب دهد.

ساخت این پروژه عمرانی که در سال 2016 به اتمام می رسد حدود 6700 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت. و ترنی که میان این دو شهر مقدس حرکت می کند، ترنی با سرعت بالاست که زوار را میان این دو شهر جابه جا می کند ودولت عربستان برای ساخت این خط ریلی با 12 کمپانی اسپانیایی قرارداد بسته.جالب اینجاست که مشارکت در این پروژه عواید مالی زیادی برای شرکت های اسپانیایی  خواهد داشت؛ چرا که آنها نه تنها در ساخت خط ریلی این پروژه مشارکت می کنند، بلکه 36 ترن را نیز در اختیار دولت عربستان قرار می دهند که ممکن است 20 ترن دیگر نیز به این درخواست اضافه شود و  برای 12 سال قابل افزایش نیز وظیفه مراقبت و نگهداری از فراساختارهای این پروژه را نیز برعهده خواهند داشت.

از همین رو دولت عربستان تمایل زیادی دارد تا با میزبانی یک دیدال ال کلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا در خاورمیانه کلنگ آغاز این پروژه را بزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:44 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5131
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8136
بازدید ماه : 8048
بازدید کل : 412794
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1