راموس :" هواداران ما حس متفاوتی نسبت به چمپیونزلیگ دارند "
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ایکر بدون مشکل تمرین کرد ، مورینیو تصمیم می گیرد

 

ایکر کاسیاس یک روز دیگر در بازگشت از مصدومیتش بدون مشکل در کنار بقیه تمرین کرد . اسطوره رئال مادرید یک هفته است که از نظر پزشکی کاملا سالم است و از مصدومیتش ریکاوری کرده است . 
او در لیست دو بازی با فنلاند و فارنسه نبود اما برای حمایت از تیم ملی کشورش در پاریس حاضر شد . حالا مورینیو تصمیم می گیرد که او را در لیستش برای بازی با سوسیه داد قرار دهد یا نه . 
در این تمرین ، مربی پرتغالی روی تمامی ملی پوشانش حساب می کرد . دی ماریا نیز از پنجشنبه به جمع گروه اضافه شد . 

توتی :" دوست دارم با مورینیو کار کنم "

اسطوره ی فوتبال ایتالیا در مصاحبه خود با روزنامه ی گازتا دلا اسپورت از احترام خود نسبت به مورینیو صحبت کرد. از توتی که در این هفته 20 سال از اولین حضورش در رم می گذرد،  سوال شد که کدام مربی بیشترین تاثیر را در طول دوران کاریش داشته و او گفت :" مارچلو لیپی به خاطر شخصیتی که دارد و شیوه ای که او قادر بود تا به هرکس با ویژگی هایی که داشت اعتماد کند، همچنین کاپلو که مربی بزرگی برای من بود و اسپالتی. این خجالت اور است که مردم گمان می کنند من او را مجبور کردم تا به زنیت برود، اسپالتی خودش تصمیم به ترک رم گرفت ". همچنین از او سوال شد که دوست داشته با کدام مربی کار کند و او جواب داد :" مورینیو ". این برای اولین بار نیست که توتی از احترام خود نسبت به مورینیو صحبت می کند در واقع او دردسامبر گذشته در مصاحبه با اسکای اسپورت نیز گفته بود :" دوست دارم با مورینیو کارکنم، بازیکنان  زیادی را می شناسم که با او کار کرده اند و همه ی انها گفته اند که او بسیار حرفه ایست، فکر می کنم که فادر خواهم بود تا از او چیزهای زیادی یاد بگیرم ".

توتی همچنین تایید کرد که چند سال پیش در استانه ی پیوستن به رئال بوده :" قبل از انکه قرارداد ما قبل اخر خود با رم را امضا کنم در استانه ی پیوستن به رئال بودم. اما قراردادی که رمی ها به من پیشنهاد کردند مربوط به فاکتورهایی بود که به زندگی خصوصی من ربط داشت و باعث شد که در رم بمانم من از این تصمیم خود پشیمان نیستم ".

افزایش روند جام گیری راموس با آمدن مورینیو

 

سرجیو راموس از زمان حضور مورینیو از نظر جام رشد کرده است . در حقیقت مدافع کاماسی که امسال هشتمین سال حضورش در رئال را سپری می کند ، در عرض سه سه سال اخیر و با مورینیو توانسته یک لیگ ، یک کوپا و یک سوپرکاپ اسپانیا را ببرد .

در حقیقت با حضور مورینیو راموس همان تعداد جام برده که تا پیش از پیوستن مربی پرتغالی به رئال و در پنج سال قبلش برده بود . این بازیکن با حضور مربی پرتغالی در پست دفاع وسط خود را تثبیت کرده است و عملکردی بهتر از حضورش در پست دفاع راست ارائه داده است .

 

راموس :" هواداران ما حس متفاوتی نسبت به چمپیونزلیگ دارند "

سرجیو راموس مدافع تنومند رئال مادرید با مجله ی رسمی لیگ قهرمانان اروپا مصاحبه ای ترتیب داد. او نسبت به نتایج در اخر فصل خوشبین بود ، او همچنین از هم تیمی خود ، واران تمجید کرد و اینده ی درخشانی را برای او متصور شد و به انالیز بازی با گالاتاسرای پرداخت. متن مصاحبه را در زیر می خوانید:

عملکرد رئال مادرید تا به اینجای کار در لیگ قهرمانان اروپا را چطور ارزیابی می کنید؟

به طور کلی عملکرد رئال در این فصل تقریبا خوب و کامل بوده است، لیگ قهرمانان همیشه تجربه ی متفاوتی است.

چه چیز باعث جذابیت لیگ قهرمانان برای بازیکنان می شود؟

فکر میکنم رقابت با تیم های بزرگ اروپایی شخصیت و اعتبار زیادی به بازیکنان می دهد. این رقابت ها فرصت دیگری برای بازیکن است، بودن در لیگ قهرمانان یک انگیزه ی بزرگ است زیرا که تاثیر بیشتری بر دنیا دارد و به همین خاطر است که لیگ قهرمانان تجربه ی متفاوتی است.

رئال مادرید پیروزی مهمی در اولدترافورد کسب کرد که باعث شد در جمع 8 تیم پایانی راه پیدا کنید، این پیروزی چه مفهومی برای تیم داشت؟

پیروزی مهمی بود، حذف کردن تیم بزرگی همچون منچستر یک گام رو به جلو بود، بعلاوه  ما این کار را در اولدترافورد انجام دادیم، پیروزی که خیلی وقت بود کسی شبیه به انرا را انجام نداده بود. این ها رقابت هایی هستند که تاثیر زیادی دارند زیرا که ما دو باشگاه بزرگ هستیم. خذف کردن منچستری که در شرایط عالی به سر میبرد چه از نظر روحی و چه از نظر تیمی برای ما خوب بود، این رئال مادرید قادر بود تا گام مهمی بردارد و به جمع 8 تیم پایانی راه یابد.

در طول بازی در اولدترافورد شما قادر بودید تا بعد از یگ گل به خودی به بازی برگردید، چطور یک بازیکن میتواند دوباره تمرکز خود را بدست اورد و تیم را رهبری کند؟

شما نباید تمرکز خود را از دست بدهید حتی با مرتکب شدن یک اشتباه بزرگ. من بدشانس بودم و گل به خودی زدم. فکر میکنم چیزی که باعث شده من به اینجا برسم روحیه و طرز فکر من بوده است. شما نمیتوانید حتی برای دقایقی احساس شرمساری کنید زیرا که ممکن است این حس را به بازیکنان دیگر نیز منتقل کنید. من همیشه سعی میکنم تا به دیگران احساسات خوب منتقل کنم نه بد.

شما در سن 26 سالگی چه در رده ی باشگاهی و چه در رده ی ملی تقریبا به همه چیز دست پیدا کرده اید، اضافه کردن چمپیونزلیگ به افتخارات خود چه مفهومی برای شما دارد؟

این یکی از ارزوهای بزرگ من است، اولین قهرمانی هایی که شما کسب می کنید همیشه باعث ارزش در زندگی شما می شود، امیدوارم روزی بگویم که قهرمان چمپیونزلیگ شده ام، لیگ قهرمانان از معدود عناوینی است که انرا نبرده ام و برای بردنش بی قرار هستم.

شما باید در مرحله ی یک چهارم با گالاتاسرای موجه شوید، نظر شما در مورد این تیم ترکیه ای چیست؟

شما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرید، اگر انها به این مرحله رسیده اند دلیلی داشته است، موجه شدن با گالاتاسرای خوش شانسی نیست اتفاقا برعکس است، انها تیم قوی هستند و با بازیکنانی همچون دروگبا و اشنایدر قدرتمند شده اند، انها در سطح بین المللی بازیکنان عالی و کلیدی هستند، ولی خطر واقعی مریوط به کل تیم انهاست نه فقط تعدادی از بازیکنانشان، زیرا اگر کار تیمی خوب نباشند یک بازیکن نمی تواند به تنهایی کاری از پیش ببرد، بنابراین احترام زیادی برای گالاتاسرای قائلیم. باید در خانه دروازه خود را بسته نگه داریم زیرا که مطمئنم انها کار را برای ما در بازی برگشت سخت خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:57 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8102
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11107
بازدید ماه : 11019
بازدید کل : 415765
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1