دیگو لوپز
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 رئال مادرید سه شنبه باید به مصاف گالاتاسرای برود . دیگو لوپز در مورد این بازی گفت :" قرعه هنوز تمام نشده است چرا که می دانیم که فوتبال چطور است و مثل یک تیم وارد زمین می شویم . اما آنها مسلما از بازی رفت بهتر خواهد بود . 3-0 نتیجه بسیار خوبی برای ماست اما فکر می کنم که کلید ، گلزنی خواهد بود و پس از آن صعود تقریبا حتمی می شود . " 
دروازه بان گالیشیایی افزود :" باید حتی الممکن به دور رفت نزدیک باشیم . آنها در ضد حملات خیلی خوب هستند و بازیکنان سریعی هم دارند . باید فشار تدافعی خود را حفظ کنیم ، ثبات را نگه داریم و برایش تلاش کنیم . نباید به 3-0 فکر کنیم ، طبیعتا شانس هایمان را خواهیم داشت و هدف این است که قرعه خوبی داشته باشیم . اگر یک گل بزنیم آنها باید پنج گل بزنند که خیلی برایشان مشکل خواهد بود . ما می خواهیم گل بزنیم . در پناه 3-0 ماندن می تواند یک مشکل باشد . " 
بازیکن اسبق سویا ادامه داد :" رسیدن به فینال یک رویاست . در دور رفت یک گام مهم به سمت نیمه نهایی برداشتیم . رقابت خیلی مشکل است و می دانیم که باشگاه باید در چمپیونزلیگ خوب باشد . رویای همه ما این است که به تلاش ادامه بدهیم . " 
دیگو در مورد جوان بودن تیم نیز گفت :" با این که بازیکنان ما جوان هستند اما همه با تجربه اند . همه ملی پوش هستند و در جام جهانی بازی کرده اند . به نظرم سن تاثیری روی جهتگ یری ما نمی گذارد . ما می خواهیم که خودمان را نشان دهیم و جو را به نفع خودمان کنیم . "

وی با تمجید از کریستیانو گفت :" وقتی در ویارئال مقابلش قرار می گرفتم ، خیلی اذیت می شدم و حالا هر روز در تمرینات و بازیها از حضورش لذت می بردم . بازیکنی است که تفاوت ایجاد می کند . همیشه مهم است که در لحظات بزرگ چنین بازیکنانی در تیم باشند . "

دیگو لوپز در مورد بازیهای دیگر گفت :" بارسایی ها نتیجه ای گرفته اند که کمی شانسشان را بیشتر می کند اما به نظرم بازی داغی در پیش خواهد بود . بایرن در دور رفت نتیجه خوبی کسب کرد اما ییوه تیم بزرگی است . بورسیا هم تیم بزرگی است و در مرحله گروهی این را نشان داد اما مالاگا سرسخت خواهد بود . دوست دارم که مالاگا به نیمه نهایی برسد تا یک نیمه نهایی اسپانیایی داشته باشیم اما مشکل خواهد بود . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ 1:14 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8429
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11434
بازدید ماه : 11346
بازدید کل : 416092
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1